tankespinn inn i dagen

 

God morgen Norge!

Drøymde du i natt?
Hadde du dei sju slaga under haudeputa?

Jonsok/St.Hans 2024 har passert
Ikkje heilt i stillheit
Det har brent bål på holmar og skjer rundt om heilt ifrå fredagen til søndagen
Ja alt etter tradisjon, har bĂĄl vorte tent
Eg har vore van med at jonsokafta blir feira den dagen den er, altsĂĄ den 23. juni
Mens andre igjen feirar nermaste laurdagen
Det er lov det

Dei sju slaga under haudeputa
Eg hugsar det frå då eg var lita, at eg plukka med blomster inn… men trur ikkje det vart sju slag, for eg drøymde aldri om kven eg skulle gifte meg med i allefall Eg hadde vel mest sannsynlig eit mareritt…kanskje…
Men eg har stĂĄtt brud og vore brudgom, trur eg, eit par jonsokafte i oppveksten
Vore på, og vore med-arrangør til monge monge jonsokfesta i kjellera og løder i bygda mi gjennom oppveksten
Artig

Jonsokbryllup er en tradisjon knyttet til feiringen av jonsok (sankthans) der barn blir kledd opp i tradisjonelt brudeutstyr som brudekrone og bringesølv. Tradisjonen er kjent fra Hardanger og i noen andre områder på Vestlandet fra omkring 1850-tallet.
kopiert frĂĄ nettet

Sankthansfeiringen er både en markering av fødselen av døperen Johannes i tillegg til feiringen av sommersolverv – da dagene begynner å bli mørkere og når naturen i Norge er på sitt fineste. Tradisjonen med båltenning har sine røtter i å skulle beskytte mot onde makter. Dette skjer på sankthansaften den 23. juni.
kopiert frĂĄ nettet

SĂĄ er det mandag, helga er over, og midtsommar like sĂĄ
Det er uansett sommar, kor ein snur og vendar pĂĄ det
Det vakraste tida pĂĄ ĂĄret?
Det er i allefall lyst og vakkert og blomstringa er i full gang

Eg ĂĄt ingen is denne helga, og delte derfor ikkje noko is-bilete i den anledning
Kvifor eg nevnar det, er fordi bloggaren Utifriluft, har ei helgeutfordring fast pĂĄ programmet sitt,
i bloggen sin, og denne gongen var det:
Helgeutfordring – den beste isen  og eg kunne glatt lagt inn bilete frå helga før, som var hverdagslykke då eg åt soft-is med herlig sursøtt jordbærstrø på

Men eg gjorde ikkje det, fordi det skulle være dagens is, i mine auge.
SĂĄ jepsipepsi,
eg tek neste helgeutfordring istaden,
om det passar seg slik dĂĄ

Nok om det, og jonsok er passert
Det er 24. juni 2024
Og det skal visst verte ein ganske so varme dag
Vi tek den til oss!

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 64 = Torhammero

Plass nr. 85 = Hannalavidalev

Plass nr. 14 = Audmarit

 

 

Tilbakeblikk til same dato åra før:

24. juni 2015 – tre og røtter – mine dikt

24. juni 2016 – tett tåke – tur til Muletua

24. juni 2017 – morgentur i mulevikvegen – godt lag med hunden Leia

24. juni 2018 – søndagstur i lag med Connie og OleJohan

24. juni 2019 – verdens beste turvenn – Rjåhornet – Storevarden og Nerlandshornet

24. juni 2020 – midt i uka-tanker

24. juni 2021 – si adjø – Mr Sniff – vakreste skogskatten

24. juni 2022 – hemoroider – mine dikt

24. juni 2023 – fargeutfordring dag 5 – BLÅ – frodith sin catwalk

 

 

 Stå deg vel 🌼

10 kommentarer

    1. Det er greit ĂĄ lese litt om akkurat feiringen av St. Hans.
      Du lager alltid fine buketter:)
      Det gir meg alltid glede ĂĄ se pĂĄ dine bilder:)

    2. Jeg har aldri turt å legge sju slag blomster under hodeputa, siden jeg aldri har hatt noen drøm om å gifte meg, hihi. Men jeg ble gift likevel, og skilt, og samboer deretter. Det føles mer riktig, å ha kontrollen selv. 🙂

    3. Det er nydelig, vakkert og herlig, akkurat nĂĄ. Midtsommer.
      Her ble det ikke noe bålbrenning. Det ble jobb og så kjørte jeg midterste datter til bussen, etter vi hadde spist.
      Men en mĂĄ nyte tida, nyte i store munnfull, om det er natur eller is <3

    4. Jeg hadde syv slag under puta…. men drømte ikkeno…. sĂĄ – da virka det ikke i ĂĄr heller, hihi…. <3 helgeutfordringa mĂĄ man ta nĂĄr det passer seg slik! Bedre lykke neste helg! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg