hemoroider…

 

Kjenner du den følelsen av ubekvem situasjon?
Når du kviskrar at du skal ha ein salve for hemoroider
og du er redd nokon andre enn betjeninga skal  høyre deg
Eller når du skal hente medisinar og du trur at betjeninga tenkjer sitt
Og du kanskje har rett… dei tenkjer kanskje sitt

Men uansett då – så er vel alt like naturleg..
Om det er medisinar eller hemoroider eller anna ting og tang
Følelsen av å kviskre, er der –
og ubekvemheita er kanskje ikkje så mykje å gjere med…
Nokon veit ikkje kva ei hemoroide er,
mens andre …

Følelsen av ubekvemheit går på sjølvfølelsen/ikkje perfekt?
Visste du at hemoroidekrem kan brukast for rynker under/rundt augene..
Kanskje skulle ein prøve?

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

#perfekt #tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

7 kommentarer
    1. Ja du verden, man har da vært i sånne situasjoner. Men når man er gammel nok til å huske bind- pakkene var innpakket i gråpapir på butikkene, for at det skulle være hemmelig hva som var der – ja, da har man registrert at noe går fremover her i verden. 🤗

    2. tidligere tenkte jeg på det men nå bryr jeg meg lite ,jeg tar det jeg skal ha og ferdig med det ,jeg føler att betjentene på volda apotek er nøytrale og flinke kanskje det har noe med den rette følelsen å gjøre :=)

    3. Herlig…

      Ja, man tenker hva andre tenker…Så i dag bestiller man slikt på nettet!
      Husker en kollega og jeg fikk en venninne til å kjøpe til oss og ja vi brukte dem til de små rynkene under øynene..Men det ble med det..Brukte opp tuben og fant vel ikke færre rynker. Men det er sikkert noe man bør bruke hver dag kanskje..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg