midt i uka

Litt slik tankespinn når frodith har hatt sitt innlegg 😀

Midt i uka-dagen 🙂
Det er onsdagen sin det.
Og i dag ER det onsdag.
Midt i uka.

 

I går var det tirsdag…..
Dagen før midt i uka….
Og tenk, det var jonsokafta i gür, før midt i uka.
Og jonsok/St.Hansafta gjekk meg hus forbi….

 

Midt i uka og onsdagen opprant med varme i lufta og lettere skydekke.
Den lengste natten er over – sommarnatta men ikke skal sove bort……

Men jeg sov den bort fordi jeg var sliten av gårsdagen 😀
Vi feiret liksom midtsommer pĂĽ vĂĽr mĂĽte og pĂĽ hjemturen sĂĽ vi smĂĽ bĂĽl rundt om.
Koselig.

Midt i uka, det er dagen før torsdag som er mot slutten av uka, slik før helga starter.
Så har du mandagen som er først  i uka – og tirsdagen som kommer i klem – som “bare er der” før midt i uka eller “lillelørdag” kommer.

Det er litt annerledes med torsdagen ja, som er dagen før dagen med HELG i seg, for nür fredagen kommer, ja da er det HELG!

Lørdagen er helt TOPP og søndag hviler man ut – og forbereder seg til mandag som er ny dag og starten på ny uke.
Og sånn går no dagane og ukene 😀

 

 

#tirsdag #dagenesomkommeroggĂĽr #tankespinn

10 kommentarer
    1. ja sĂĽnn gĂĽr dagane ,jeg fikk opp minne pĂĽ mobilen ,sankthanskvelden vi feiret ilag med deg ,det var et koseligt minne ,i gĂĽr var vi sammen med familie nede ved rorbua ,det var ogsĂĽ koselig ,i dag er det onsdag og fast dag hos fysio for styrketrening ,i dag og neste onsdag sĂĽ er det ferie ,om fysio vil ha meg tilbake etter ferie hvet jeg ikke ,men i dag er det iallefall trening

      1. Ja det var veldig koselig å ha deg og mannen på besøk sist St.Hans 🙂 Jeg skal til kiropraktor! Lykke til i dag, Connie 😀 klem

    2. Ja du verden, men egentlig litt greit at det er et visst system. Men nĂĽr man ikke har en fast jobb lenger, sĂĽ gĂĽr det fort i ball… Men det har sjelden katastrofale følger 😀 Kalenderen pĂĽ telefonen er utrolig bra 😀

    3. Ja, dagene er rare…som de framstĂĽr .. Hver sin verdi egentlig, bare tirsdagen som er litt trĂĽ til vanlig 😀 Ha en fin onsdag kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg