tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Tankespinn…
Av og til er det ikke så mye å spinne rundt…
Ute blåser det, og inne er det stille.
Frukosten som består av havregryn og rosiner i lettmelk pluss evergood-kaffe med melk i, er fortært.
Eller, kaffe nytes ennå 🙂
Bare kjenne på denne tidlig søndag morgen stillheten…
Og hvem vant MGP i går?
Jeg så det ikke… prioriterer ikke det som en gang var mitt store favorittprogram èn gang i året…

 

 

 

Plass nr. 50  =  SILJEBJORNSTAD

 

 

 

 

 

STÅ DEG VEL!

 

 

 

 

 

#plassnummer50 #topplisten #blogglistentopphundre #bloggeretopphundre #blogglisten #tankespinninnidagen #bloggere

10 kommentarer
    1. MGP ser jeg aldri på, 0 interesse…..Sånn er det med den saken..Men er som deg, så det tidligere…Ønsker deg en fin dag! 🙂 Klem..

    2. Selv spiser jeg havregrøt til frokost, men i dag tidlig ble det jordbærsmoothie. Dro av gårde kl.09.30 på treningssenteret og trente underkropp.

      Jeg så MGP i går, men jeg vet flere som ikke så det. Du er ikke alene om det 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Høres ut som min søndagsmorgen…. helt lik…. unntatt at jeg visste hvem som vant GP, selvom jeg heller ser på Hvergangvimøtes….! Klemmer <3

      1. Jeg så Hver gang vi møtes i reprise i går kveld – og Trygve Skaug er bare fantastisk – og Maria Mena og ALLE de andre – FOR EN GJENG! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg