tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

Jeg har herved hatt en treningsøkt på min yogamatte tidlig morgen, før frokost.
Tenkte på at når Margrethe i bloggen UTIFRILUFT kan gjøre det, så kan vel jeg også gjøre det….
Trene hjemme!

Jeg har fundert en stund på hvordan jeg skal klare opprettholde min trening…
Pga jeg er sliten av kjøring frem og tilbake i det uendelige…. For jeg må hver dag kjøre til og fra treningssenter – og jeg kjører mye utenom ….
Det var liksom bare slik at jeg blei sliten rett og slett.
Yogatimer som begynner 20.00 om kvelden… og man er sliten etter jobb – og jeg som elsker trening!
Så da tenker jeg prøve hjemme igjen, og i dag tok jeg noen solhilsener og planke og kriger osv og det føltes godt.
Og jeg som går mye tur i vår natur, skal rett og slett huske på å bruke naturen til litt trening der også 🙂
Litt planke, knebøy osv.  Tror det skal bli bra 😀

Og nå er det frukost.

Hvorfor det blir så mye kjøring?
Jeg er tilbake med han jeg har vært tilbake med et par ganger før…
Alle gode ting er tre?
Superherlig å oppdage kjærligheten som lå gjemt og var litt vanskelig og kronglete å finne 🙂
Han bor jo noen mil fra meg – og så er det dette med prioritering da 😀

Tenker det er herlig når man finner seg selv og også finner andre opp i all oppdagelsen 😀

 

 

Plass nr. 50  =  SILJE BJØRNSTAD

 

 

Plass nr. 71  =  METTE JOSTEINSDATTER KVALSVIK

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG  <3

 

 

 

 

#bloggeretopphundre #topplisten #blogglistentopphundre #plassnummer50 #bloggere #blogglisten #plassnummer71 #tankespinninnidagen

6 kommentarer
    1. Ja, det blir også mye hjemmetrening på meg:)
      Ellers fint å høre at du har funnet igjen kjærligheten. Mye kjøring ja, men mye glede også:)
      Pluss turene som du sa som du har. De gir mye glede.
      Ha en fin dag til deg:)

    2. Hihi, Mette – så bra! Tusen takk for link – og så fint at du fikk til treninga hjemme! Jeg er overlykkelig glad for at jeg har mølla og matta mi! Så koselig at du fant både deg selv og kjærligheten – jeg heier på deg! God klem <3

    3. Bare kjør i vei, det er god trim i det også 😀 Og litt planke i naturen må da gjøre nytten i alle fall 🙂 Så gøy du var på 71-plas da 🙂 Kos deg med kjærligheten 🙂 Det må litt fram og tilbake så finner man ut til slutt 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Ja så var JEG på 71 plass hihihi hadde tenkt å droppe innlegg om den plassen da… men tenkte at akkurat DET kan jeg jo ikke hihihi Ja kjærligheten er litt slik frem og tilbake…. :-d KLEM

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg