tankespinn inn i dagen..

 

God morgen Norge!

 

Farger er energigivende.
På “God morgen Norge” i dag var det mye farger.
Topper og bukser med masse energi.

På “kjøkkenet til Wenche” er det også herlige og friske farger.
Både av frukt og grønt og av skåler og topper og….

Farger…
Så viktig i hverdagen.
Og man merker det nå – ute – hvor man ser det spirer her og der.
Snart kommer påskeliljene frem – gule og flotte.
Krokusen i sine flotte farger spretter frem.

Jeg har et rødt kjøkken – eller iallefall røde vegger – som gir meg energi hver eneste dag.
I mitt hus er det mye hvite vegger, men akkurat kjøkkenveggene er røde.
Jeg tror det gjør noe med meg – løfter meg litt opp hver eneste morgen 🙂

 

 

 

 

Plass nr. 50  =  ISELIN GUTTORMSEN

 

Plass nr. 71  =  ELINEREDDERVERDENLITT

 

 

 

 

STÅ DEG VEL

 

 

 

 

 

 

#plassnummer50 #plassnummer71 #stådegvel #tankespinninnidagen #bloggeretopphundre #topplisten #blogglisten #blogglistentopphundre #bloggere

10 kommentarer

Siste innlegg