tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Det regner ute…
Det er nok mildere enn på lenge, liksom…
Bjørka har fått knopper og er på vei å sprette ut…
Litt tidlig?
Kan liksom huske de 17. mai-dager da bjørka pynter skolen, og er ikke grønn…
Disse årstidene…
Det som er sikkert er at de kommer og går….
VĂĽren kommer nĂĽ med stormskritt!

 

 

 

Plass nr. 50  =  MORSMIDDAG

 

 

Plass nr. 71  =  METTEJOSTEINSDATTER

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

#tankespinninnidagen #topplisten #bloggtoppen #plassnummer50 #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogglisten #plassnummer71 #lagdegenfindag #godmorgenNorge #bloggere

2 kommentarer
      1. hehhehe ja ikke sant… jeg tenkte om jeg skulle ta et annet tall ĂĽ dele nĂĽr jeg havnet der… det har hendt et par ganger før ogsĂĽ… men pytsan… er jeg nr 71 sĂĽ er jeg nr 71 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg