tankespinn inn i dagen…

 

 

God morgen Norge!

 

 

Var 2020 eit uÄr?
Startar 2021 som eit uÄr?

 

Det var mykje trist i 2020 – men det har ogsĂ„ vore mykje trist andre Ă„r.
“Vi stĂ„r han av”, som det ofte seiast.
Og vi gjer det, stÄr han av.
OgsÄ i 2021 kjem vi til Ä stÄ han av.

 

2020 slutta med katastrofa i Gjerdrum.
Tenkjer pÄ alle dei som er rama, dei rundt, dei som ikkje har ein heim Ä kome tilbake til og dei som har mista nokon av sine

Utryggheita rundt buomrÄdet..

2021 startar med nye reglar og ei vaksine som er i omlĂžp.
Kven skal ha den vaksina fyrst?
Er det lurt Ă„ starte med dei eldre?
Skulle ein heller starte med ungdommen og helsepersonell?
Kven har rett?

 

2020 er historie uansett, men etterslepa henger ved langt inn i 2021.

 

2021 kjem med sine utfordringar – vére seg covid19 eller andre ting.

 

Vi startar med Ă„ halde avstand, vaske og sprite hendene.

 

Kven fÄr bli og kven blir sendt ut av landet i 2021


 

 

Plass nr. 50 = MORS MIDDAG

 

 

Tenk at slappe og daffe grĂžnnsaker kan reddes!
Litt akkurat slik som med meg for tiden

Litt slik slapp og daff etter jula
. men sĂ„ starter treningen igjen og jeg kan faktisk bli reddet 😀
Tror og hÄper jeg!

 

#blogg #topplisten #bloggeretopphundre #plassnummer50 #blogglistentopphundre

6 kommentarer
    1. Det er godt og hĂžre, at du kan reddes :). Og du er i gang snart. HĂ„per jeg ogsĂ„ greier det, fĂ„ opp kondisjonen. Tror vi trenger det for Ă„ “stĂ„ han av”. Året i fjor var nok et uĂ„r pĂ„ mange vis, og krevende. Men det meste blir lite opp mor det som skjedde pĂ„ Gjerdrum. Fryktelig for de som ble berĂžrt, en kjenner det om en har avstand til hendelsen. HĂ„per du fĂ„r et nydelig Ă„r, at ting blir mer oversiktlig med masse fine opplevelser <3.

    2. Selv om det pandemi for det meste av 2020 var Äret et fint Är med mye koselig som skjedde. Selv hadde jeg en kjempefin start av 2020 i februar da jeg hadde en langhelg i Oslo hvor jeg var pÄ premiere pÄ musikalen Chess.

      2020 var et Ă„r hvor jeg utviklet meg selv pĂ„ trening, og ble sterkere. Ikke minst hadde mannen min og jeg kjempekoselige utflukter til fjĂŠra og sjĂžen 🙂

      Det var en trist avslutning pĂ„ Ă„ret med raset i Gjerdrum <3 🙁 Tankene mine gĂ„r til alle de som ble rammet og de pĂ„rĂžrende <3 🙁

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. 2020 var vel ikke et uĂ„r, men et slitsomt Ă„r iallfall…… jeg liker best nĂ„r alt er normalt jeg…… krysser fingre for at det blir det snart igjen – iallfall sĂ„ noenlunde! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg