tankespinn inn i dagen…

 

 

God morgen Norge!

 

SĂ„ er det fredag igjen.. ja for det er det, fredag?
Dagene kan helt sikkert gÄ litt i surr nÄ i det nye Äret, med helgedager inni hverandre fra jul til nyttÄr.
Iallefall om en har jobbet litt innimellom.
Jeg gjekk inn i jobbehelg nyttÄrsdag da alle sa GOD HELG!
Det var en merkelig fÞlelse
 var det helg nÄ?
SÄ har uka gÄtt og det er helg igjen.
Men, nÄ ER hverdagen tilbake.
Det eneste som gjenstÄr hos meg, av jula, er utelys i grana foran huset.
De skal jeg ta i dag, for det er meldt full storm til i morgen

 og da er det like greit Ă„ ta inn lysa 😀

 

Ellers kom det pÄ nyhetene at noen har snudd om pÄ hÊlen i USA

Å sitte Ă„ se pĂ„ nyhetene og fĂ„ inn det som skjedde her om dagen, er sĂ„ trist og laget en sĂ„ vond klump i magen
 og tankene pĂ„ hvordan dette skal gĂ„ har jo kommet mer enn en gang

Men godt at noen har snudd pĂ„ hĂŠlen og “innsett sitt nederlag” og tap
.
I allefall utad
.

 

 

Plass nr. 50 = SILJE BJØRNSTAD

 

 

Ting tar tid
  Og det er jeg enig i – og har selv erfart, nĂ„r det gjelder dette med trening og gĂ„ ned i vekt.
TĂ„lmodighet er en av nĂžklene.
Man ser det ikke til Ä begynn med, at det en holder pÄ med, har effekt, og da er det fort gjort Ä gi seg.
Men nei, en mĂ„ ha tĂ„lmodighet og vente – sĂ„ kommer effekten som kastet over deg en dag.
Overraskelsen over at en har gĂ„tt ned SÅ mye og gĂ„tt INN sĂ„ mye
.
Kanskje har du plutselig gÄtt ned en stÞrrelse
.
WOW det er en god fĂžlelse!

 

 

 

#topplisten #plassnummer50 #bloggere #blogg #blogglistentopphundre #bloggeretopphundre

8 kommentarer
    1. god morgen.Ja dagene har gÄtt i ett jeg er enig i det,men hverdagen er her og mannen har helgefri ,det er der jeg ser kor fort ukene gÄr .
      Det i USA er bare trist og jeg hÄper vi slipper Ä se det flere ganger ,det er tross alt fÞdebyen min og hele min slekt bor der,tror ikke dei vil ha det sÄnn nei .
      Slanking ja ,uff jeg fÞk opp 6 kilo i desember,men oppdaget det heldigvis i tide ,nÄ har jeg gÄtt ned igjen 4 og lenger ned kommer jeg ,men som du skriver en mÄ ha tÄlmodighet,det tar tid og det skal ta tid for att det skal vare

      1. Ja det er dette med at det skal vare…….. jeg har nok gĂ„tt opp et par kilo i jula som er ett etterslep Ă„ styre med nĂ„ utover i januar og februar 😀 Men nĂ„r man er klar over det sĂ„ er det jo greit 😀

    2. Ja hos meg er det fortsatt ganske sĂ„ julete, mulig juletreet fĂ„r stĂ„ over helgen 😄 Ja det var skremmede det som skjedde i USA….!
      God helg til deg 😘😘💗💗

      1. Mitt juletre forsvant i romjula… ekte tre – gran – og jeg som allergiker – sta og VIL ha ekte… klarte ikke mer enn 5 dager sĂ„ mĂ„tte det ut… sĂ„ neste Ă„r blir det plast-juletre 🙂 MĂ„ man sĂ„ mĂ„ man – jeg har endelig akseptert det 😀 God helg til deg ogsĂ„!

    3. Dagene gÄr i ett ja, og uken her har jeg hatt avtaler 3 dager pÄ rad.

      Jeg julen enda. Skal rydde bort juleuker, rÞde julelys og og julepynt. Juletreet, syvarmede lysestake og adventsstjernene skal fÄ henge til neste helg.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og blogklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg