tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Hvilke tanker fyker gjennom hodet akkurat nå?

Hos meg er det dagens gjøremål,  fjelltur eller fjøretur, gjøre noe ute eller inne…
som ligger langt fremme i tenkebarken…
Og om det er kaldt ute og om jeg skal kle meg med dunjakke eller…

Så fyker tankene hit og dit.

En kaffeslurp og ei spiseskje havregryn, nyheter på tv – God morgen Norge surrer og går.
Dødsfall – drap og sommerdrømmer.

Jordbær!
Ååååå det er godt..
Jeg håper i allefall Valldal-jordbæra klarer seg, for den er bare best.
Søt og god 🙂

Så får man krysse fingre for at ALLE jordbærbønder får store og mange flotte jordbær og at jordbærplukkere står i kø…

Hjemmerørt jordbærsylte er jo supergodt!

Tankespinn om mye og lite – og alt er like viktig..

 

 

Plass nr.  50  =  INGRID AGUILUZ

 

Plass nr.  71  =  UTIFRILUFT

 

Plass nr.  97  =  DEDICT

 

 

 

STÅ DEG VEL

 

 

#plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #tankespinninnidagen #stådegvel #bloggtoppen #toppbloggere #blogglistentopphundre #bloggeretopphundre #topplisten #jordbær

10 kommentarer
    1. God morgen ,ja du har dine tankespinn du ,jeg låg i senga og såg blå himmel ,skulle jeg ta på knelang bukse ? jeg stod opp og ute var det minus og frost ,jeg tok på lange bukser og kortermet ull tskjorte :=) planen er å ha litt gammel kugjødsel i 4 pallekarmer i grønnsakshagen ,ha noen frø i jorda og legge noen plater over for å beskytte mot frost så vil tiden vise om det vil spire no :=) ha en fin dag da

      1. Huff da… minusgrader….. ja det er ikke mange gradene her heller, men ikke minus…. De frøa du fikk av meg i fjor…. blei det noe av de… du strødde de rundt i et hjørne av drivhuset tror jeg 🙂 Her blir det nok en fjelltur tror jeg eller en tur til mulevika og leke med den rosa frisbee for leia sin del 🙂 Så blir det en tur til Ulsteinvik til kjæresten 🙂

        1. ja jeg har fått frem frøa,var det fransk estragon ? plutselig dukket det opp noe i et hjørne i drivhuset,nå står dei ute i 2 krukker ,så får vi se om dei skal få liv et annet sted senere ,leser att dei sprer seg veldig

          1. Hmmmm det var slike frø som gir grønn plante med hvite roser og blada er det lakrissmak av….. den sprer seg ikke…. iallefall ikke i min hage 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg