tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Så kom regnet…
Og det er ikke noe negativt i det – for nå trengtes det ei bløyte for trær og hager og store jorder.

Når jeg ser ut så ser jeg masse trær som burde vært klipt…
De vokser nok enda mere nå i regnet…
Det blir grønnere og flottere og frodigere 🙂

Så er det dette da; håper det ikke regner resten av sommeren!
Og det tror jeg ikke det gjør 🙂

 

 

Plass nr. 50 =  JESSICAENERBERG

 

Plass nr. 71 = EVASWINDOW

 

Plass nr. 97 = STAVANGERINMYHEART

 

 

 

LAG DEG EN FIN FREDAG!

 

 

#tankespinninnidagen #lagdegenfindag #godmorgenNorge #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #toppbloggere #topphundrebloggere

8 kommentarer
    1. god morgen ,ja her var det vått da jeg stod opp ,nå lurer solen litt og det er tørt ute ,sterk vind er nok grunnen ,den tørker det våte fort ,det trengtes regn ja og det er meldt regn noen dager ,men vi får nok mer sol og finvær tenker eg ,litt begge deler er helt greit

      1. Deet er så spennende! Nå ønsker jeg også å komme meg på teltur snart! Må bare bli litt bedre i rygg/hofter først 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg