tankespinn inn i dagen… araknofobi..

 

God Morgen Norge!

Har du noen fobier?
Eller er du ikke redd for noe…

Jeg har araknofobi.
Og i natt drømte jeg at  hotellrommet jeg skulle bo på sammen med noen andre, var fullt av edderkopper, store og små…
Og jeg var fortvilet, gråt og ville ikke overnatte der…

Hva betyr slike drømmer?
Hvorfor drømmer man slik?
Har soverommet mitt vert fullt av edderkopper i nattens mulm og mørke… i søvne – uten at jeg har kunnet gjort noe – har de kravlet rundt???
OĂŚĂŚĂŚĂŚĂŚ!!

 

Plass nr. 50 = HANNEHOME

 

Plass nr. 71 = HOBBYOKONOMEN

 

Plass nr. 97 = VABOFAMILY

 

 

 

Lag deg en fin dag der du er <3

 

#araknofobi #tankespinninnidagen #edderkoppskrekk #plassnummer50 #bloggeretopphundre #plassnummer71 #blogglistentopphundre #plassnummer97 #topphundrebloggere

4 kommentarer
    1. Jeg har litt edderkoppskrekk jeg også, men den er ikke så ille som den var da jeg var yngre. Ellers tror jeg at jeg har blitt godt herdet etter jeg ble skilt og flyttet for meg selv 🙂 Jeg er hysterisk redd for flått da. Jeg blir skikkelig uvel når jeg ser at katten f.eks. har fått flått, og jeg klarer ikke selv å ta den, jeg må få noen andre til å gjøre det.
      Huff, jeg blir kvalm bare ved å tenke på det 😀
      Ha en nydelig dag fine du, uten sånne ting vi er redde for ♥ Klem

      1. hihihi ja alt man mĂĽ klare selv her i verden…… jeg tar faktisk flĂĽtt av katten min 😀 klem og gode ønsker til deg for dagen videre og dagene fremover <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg