tankespinn inn i dagen…bil og radio…

 

God morgen Norge!

Hva hører du på i bilen?
Har du en spotifyliste du spiller, eller en favoritt-kanal?

Blir du lei av om igjen og om igjen de samme sangene, dag ut og dag inn?
Sånn er det jo… de må jo spille noe…

Men blir vi ikke det da, litt lei?
Jeg blir i allefall det 😀

P4 har lenge vært min favoritt – men blir litt lei musikken etter hvert,
og da hopper jeg galant over til lokalradioen NRK Møre og Romsdal.
Der får jeg opp nyheter hele tiden – veier som er stengt osv…
Og musikken er god enn så lenge… variert
De har konkurranse gående som er morsomt å være med på, lytte til når kjører – og veldig veldig kjedelig midt i et spørsmål eller en favorittsang – når man kjører gjennom en tunnell eller områder UTEN dab.
Hva de tenkte på den dagen de gjekk over til DAB må gudene vite… Tenk om vi hadde FM fortsatt?!
Når turister kommer kjørende, forsvinner radiosignalet når de passerer grensen…
Jaja…

Av og til er stillhet alt man trenger…

Hva er din favorittkanal på radio?

Jeg er veldig glad i mye av den norske musikken som er nå 🙂

 

 

DAGENS BLOGGERE

Plass nr. 40 =  HENNINGBOKHYLLE
Plass nr. 62 =  BEONITE
Plass nr. 88 =  APERITIVOMAT

 

 

NY DAG OG NYE MULIGHETER

 

#tankespinninnidagen #dab #fm #dagensbloggere #nydag

6 kommentarer
    1. Ja, koselig å lytte til radio i bilen, men som du sier- utrolig kjedelig når en plutselig mister forbindelsen (!) veldig kjedelig at vi kun har Dab… 🤷‍♀️😊

    2. Jeg har ikke DAB i bilen, så jeg hører på en av de få FM kanalene jeg får inn Radio Riks. Ellers så går det i Spotify, og helst hardrock som passer perfekt når jeg er ute kjører 🚗

    3. Jeg hører mye på NRK sport eller Klem….. men det blir mye samme musikk om og om igjen…..! Så oftest hører jeg ikke radio i bilen faktisk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg