tankespinn inn i dagen…hjernetĂ„ke..

 

God morgen Norge!

Eggstokkane vÄre!
I dag er det vĂ„r dag 😀

HjernetÄke
 smerter i kroppen generelt

Eg havna der for mange Ă„r sida.
Forstod ikkje kva det var den gangen – men kom nok hakket tidleg dit hen, synes eg sjþlv

 

“Den internasjonale dagen for menopause/overgangsalder”

 

 

Eg symde i svette om natta
Forstod ikkje pĂ„ lang tid kva det var – men etter kvart sĂ„ sank det inn
HjernetĂ„ke – aha!
DÄ kunne eg forstÄ vimsete-heita mi plutselig!
Hormon pÄ ville vegar


Kva som har vore kva i mitt tilfelle er ikkje lett og seie – dĂ„ eg byrja slite med andre ting i same tida
Helsa mi generelt forandra seg
Eg fĂžler eg har kome billig unna akkurat dette med overgangsalder.
Mindre plager, som har forsvunne litt etter litt
Nattesvetta seig av..
“Ein ovn” har slĂ„tt seg pĂ„ i tide og utide – men svetten har aldri hagla – berre om natta
Ikkje har eg brukt noko slag for medisinar for dette heller – sjĂžlv om eg gĂ„r pĂ„ medisinar for heilt andre Ă„rsaker.

Det er ikkje noko gale Ă„ kome inn i denne alderen 😀

Kvinna er vakker – og blir faktisk berre vakrare
Den modne og vaksne kvinna!

Eg heiar pĂ„ kvinna og overgangsalderen – det er ikkje noko farlig!
Berre meir slitsomt for nokon meir enn andre

SĂ„ kjem vi igjennom det sakte men sikkert
phu!
Vi jobbar pÄ!

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 38 = LIVETMEDVESLA
Plass nr. 60 = KARIDANSEN
Plass nr. 88 = GRYENDE

 

 

Ta vare pÄ deg selv

 

 

#verdensdagenformenopause

4 kommentarer
    1. SĂ„ dette er altsĂ„ dagen vĂ„r! Det hadde jeg ikke fĂ„tt med meg…..! Jeg gĂ„r litt inn og ut av det nattesvette-opplegget… dĂ„rlig sĂžvn osv………! Men alt i alt gĂ„r det ganske greit nĂ„! 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg