tankespinn inn i dagen… komme seg opp igjen…

 

God morgen Norge!

Å bli inspirert til å fortsette…
Det er ikke alltid like enkelt å reise seg etter en nedtur
Uansett om man vet hvordan man skal gjøre det
Dette å løfte seg opp og være i den positive sværen der man griper dagen, dag ut og dag inn
Det kan være tungt som bly

Inspirasjon er superviktig
Inspirasjon, dørstokkmila, kom deg over!
Kjenne til/lære seg noen verktøy å gripe om

Frustrasjon og sinne over planer som ikke kan realiseres, ikke på dette tidspunktet, tenker du.
Frustrasjon og nederlag
Nederlag – så forbanna dritt!

Men er det egentlig et nederlag?
Når kroppen og hodet går protestmarsj etter protestmarsj og setter hindringer i veien…?
Når tankene tar overhånd og alt blir uoverkommelig
Mørket

Joda, det spørs HVA det er da…
Men, det er jo denne kunsten,  å snu det negative til det positive

Snu tankekjøret

Stå på!

For man kan grave seg ned i selvmedlidenhet, redsle og oppgitthet/tomhet, så mye man vil
Men saken er at man må rett og slett grave seg ut og opp igjen også… om man ikke vil være der nede…

Hvem vil være DER NEDE??!
Vi vil alle opp og frem i lyset.

Aksepten!
Aksept!
Sånn er det – stå i det og aksepter situasjonen!
What the F….
OK…
Stå i det!

Se deg selv – ta imot hjelp og støtte om det er det som skal til.
Bli hørt og sett!

 

 

DAGENS BLOGGERE:

 

Plass nr. 48 =  UTIFRILUFT

Plass nr. 69 =  JULIECV

Plass nr. 95 =  ADALSJENTA

 

 

STÅ I DET!

 

#tankespinninnidagen #ståidet #kroniker #plassnummer95 #bloggtoppen #topphundrebloggere #plassnummer69 #plassnummer48 #blogglistentopphundre #ståpå #positiv #åbliinspirert #frustrasjon #nederlag #blihørt #blisett

16 kommentarer
    1. Ja, kjenner til disse tingene, disse tankene.
      Det er en kunst å snu, og med litt øvelse, så klarer vi det, gang på gang ♥♥
      Gode klemmer og fineste søndagen til deg ♥♥

    2. Vi har litt samme tanker om dagen. Av og til kan man trenge litt hjelp med lyset, og da er det gått om man får det. Det handler mitt innlegg om i dag. Ikke gi deg Mette, grav deg opp og ut. Enig, hvem vil være der nede. Og eneste som kan gjøre jobben er jo en selv… Lag deg en god dag. Igjen <3

    3. Nei, det er ingen som vil ha det slik.
      Alle har lyst til at dagen skal være fin og lett, men det er også sånn at livet byr på tunge dager også og noen får litt for mange av dem. Det er da man virkelig må leite godt for å finne styrken man har inni seg.
      Det er veldig bra at du deler de dagene som også er tunge. Det er også en måte å hjelpe seg selv på.
      Kroppen sier fra når det er blitt for mye, så da må man ta det litt med ro.
      Jeg pleier å tenke at jeg må ligge på “lading” for at kroppen skal få hvilt seg og tatt det litt med ro.
      Jeg håper du kan finne litt trøst og hjelp i å tenke at kroppen din trenger å hvile seg for å kunne få energi senere.
      En stoooor klem til deg i dag! <3

      1. Ja det er det med å finne sin styrke 🙂 Jeg føler jeg er sterk nok <3 Og jeg deler av og til tanker som er egenerfaring og andres erfaringer som kommer ned på tastaturet og blir til innlegg. Alt jeg deler, nesten, er egne erfaringer <3 Men også mye er jo inspirert og opplyst av andre…
        Jeg skriver dikt og slikt fordi det har hjulpet meg opp av bølgedaler 🙂 Og som du sier; det er terapi i å dele 🙂

        Stooor klem tilbake til deg 🙂 Tusen takk!

    4. Kjenner meg litt igjen i dette 🥰 Ikke så lett å grave seg opp igjen, men for et sterk tilfredsstillelse når man klarer det 💖 Håper du får en fortsatt fin søndag 🥰

      1. Tusen takk 🙂 Jeg har mye lys her hos meg og er glad for det 🙂
        Det er litt slik generell tenkning og selv-erfaringer som faller ned på papiret til tider 🙂 Riktig god mandag og ny uke til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg