tankespinn inn i dagen… og det laver ned..

 

God morgen Norge!

 

Og det laver ned

Og vi mÄker pÄ!

Enten sÄ fÄr man snÞ eller sÄ fÄr man ikke snÞ..
SĂ„nn er det bare..

Og her har vi fÄtt MYE snÞ kan man si.
Er vi ikke heldige vel??

Vinter og snĂž hĂžrer jo sammen det!

Og i natt lavet det enda mere ned – og jeg mĂ„ ut og mĂ„ke 😀

Det er bare det at det er sĂ„ tungt Ă„ mĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ke – men, nĂ„r man tar det som en trim-Ăžkt sĂ„ er det vel greit da
.
hehheeh

Joda, mÄking fÄr svetten til Ä sile

Og musklene til Ă„ hyle


Men, sÄ kan man kose seg i snÞen, lage snÞmann/kone, snÞlykter, snÞhuler, engler, ake og gÄ pÄ ski, eller bare nyte det vakre synet av hvitt over alt.

SNØ!

Er det ikke rart – at det kommer ned et hav av snĂž og legger seg pĂ„ jorden, ogsĂ„ kan vi leke i det om vi vil.
Det er bare barnligheten og fantasien som setter begrensninger for en dag med SNØ.

 

 

Plass nr. 50 =  CATHRINERUTH

 

 

 

 

Lag deg en fin dag!

 

 

 

 

#snĂž #bloggeretopphundre #topplisten #plassnummer50 #blogglistentopphundre #blogglisten #bloggere

8 kommentarer
    1. Ja, vinter og snĂž hĂžrer virkelig sammen. Og jammen fĂ„r vi god trim nĂ„r snĂžen kommer 😀
      Her kom det fĂžrst litt snĂž, og jeg var ute og mĂ„kte gĂ„rdsromme. Og var bevegelseshemmet resten av dagen, det satte seg i ryggen. I neste omgang med snĂž, gikk jeg ut for og begynte, men sĂ„ tok ovenpĂ„naboen tak i meg og sa at nĂ„ kunne jeg hvile, for nĂ„ hadde hun beordret mannen sin til Ă„ ta den jobben. Vi deler jo gĂ„rdsrom 🙂
      SĂ„ sĂ„nn sett en fordel Ă„ bo i tomannsbolig 🙂
      Kos deg med det vakre vintervĂŠret fine du ♄ Klem ♄

    2. god morgen.EnnÄ er det mÞrkt ute men jeg ser en stjernehimmel her hos oss.Dere fÄr snÞ dere ja,sÄg att det ble fryktelig mÞrkt ute i fjorden i gÄr kveld,da tenkte eg att noen fikk mere snÞ,fÄr vÊre glade for att alt dette ikke er regn

    3. SnĂž og vinter hĂžrer sammen, – bare det ikke kommer altfor mye i lavlandet, hehe.
      Her kan den godt komme ferdig mÄkt, og sÄ kan det komme sÄ mye det vil pÄ fjellet.
      Jeg liker snþ om vinteren, jeg. Det er vakkert, rett og slett💙👍

    4. Tungt Ă„ mĂ„ke – veldig god trim! Heldigvis har jeg noen gode hjelpere rundt meg her nĂ„… sĂ„ jeg har ikke mĂ„ka selv pĂ„ lenge! Deilig nĂ„ nĂ„r jeg jobber sĂ„ lange dager….. bortskjemt er jeg! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg