tankespinn inn i dagen… øynene..

 

God morgen Norge!

 

Mandagen er her, selv om jeg i hele går trodde det var mandag i går og tirsdag i dag.
Søppelbilen har kjørt runden her men jeg hadde ingenting å sette ut denne gangen.
Så samler jeg til neste gang, om 14 dager.
Greit med disse plastdunkene man har nå.
Før i tida… da var det svarte søppeø-sekker som gjaldt.. – og ofte hadde kråka og måsen hakket hull i de før søppelbilen rakk frem..
Sånn var det..

 

Når jeg ser på et bilde… nyheter… bilder av personer/ansikter..
så tenker jeg; er personen virkelig så ond som de sier?
Øynene… man ser det i øynene.
Men ikke alltid.

 

 

Plass nr. 50 = TENAARINGSPAPPA

 

Plass nr. 71 = LASSEL

 

Plass nr. 97 = HEGES LILLE ROM

 

 

Lag deg ei fin ny uke

 

 

 

#tankespinninnidagen #plassnummer50 Plassnummer71 #plassnummer97  #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggtoppen #blogglisten #manserdetiøynene

6 kommentarer
    1. Her er det full dunk hver mandag! Jeg passer på rydde ute og inne og kaster ting og tang underveis.
      Særlig nå blir det jo en del fra hagen! Jeg har ingen system på kompost.
      Vet ikke…..noen mennesker er bare så innmari slemme….

      1. Ja her sorteres det i restavfall matavfall plast og papir… og da blir det ikke så mye i hver dunk hos meg til tider… 🙂 Jeg synes det er greit å sortere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg