tankespinn inn i dagen.. singel..

 

God morgen Norge!

 

Har det blĂĽst hos deg?
Jeg kan bare legge to streker under mitt svar: DET HAR BLÅST HER!

 

Nok om været…
Det er det vi kan gjøre minst med 🙂

 

 

Det vi KAN gjøre noe med – er om vi er single?!
Årets singeltreff – singelfestival!
Hørte om den på God morgen Norge i dag 😀

Det å være singel – noen vil være single hele livet fordi de ønsker det og andre vil absolutt IKKE være single… men finner ikke den gode halvdelen.

Sjelevennen..

Blir vi for vant til å være alene – så da blir det slik?
Jeg kan kjenne meg litt igjen i det 🙂 Selv om jeg ikke er singel !

Det som er viktig uansett er at man trives i eget selskap.

Om man ikke trives i eget selskap sĂĽ er det mye vondere ĂĽ vĂŚre alene i livet.
Menn at det er enkelt ĂĽ finne en god venn/kjĂŚreste, det er ikke enkelt.
Det vet jeg alt om.
Og til lenger man er alene, til vanskeligere kan det være å gi slipp på sin alenetid 🙂
Mens hos andre går det smertefritt og de flytter sammen på en to tre…

Det er godt å være to – og det er godt  å være alene.
Finne balansen i livet <3

 

 

DAGENS BLOGGERE

Plass nr. 48  =  NASJONALGASTRO

Plass nr. 69  =  OUTDOORKIDS

Plass nr. 95  =  KVITLYNGVEIEN

 

 

Lag deg en fin dag der du er 🙂

 

 

#bloggeretopphundre #tankespinninnidagen #plassnummer #topphundrebloggere #blogglisten #plassnummer48 #blogglistentopphundre #plassnummer69 #plassnummer95 #ĂĽvĂŚresingel #singel #lagdegenfindag

18 kommentarer
    1. Ja, mange. tanker rundt dette. Med ĂĽ vĂŚre en eller to,,,
      Noen damer finnes ikke handy og da skjønner jeg at det er pluss ü finne noen, sÌrlig om man har hus.
      Andre liker ikke ĂĽ vĂŚre alene, trives ikke med..det!
      Jeg har en god nabo som er singel. Vi har mange gode samtaler om akkurat dette vi….

      1. Ja det er noe med det… jeg har følt meg handy i mange ĂĽr og har gjort mye med hus og uteomrĂĽde.. ogsĂĽ kan jeg leie noen til ĂĽ gjøre ting og tang med huset… 🙂
        Jeg trives med begge deler – vĂŚre to og vĂŚre alene… har trodd jeg skulle vĂŚre alene resten av livet jeg, og var inneforstĂĽtt og fornøyd med det egentlig… men sĂĽ var jo C der da 🙂
        Fint å ha gode samtaler med gode naboer 🙂

    2. Jeg er heldig som kan vĂŚre begge deler:) Alene nĂĽr mannen min er ombord og ikke alene nĂĽr han er hjemme:)
      Ellers er jo man heldig nür man finner sin sjelevenn. Jeg har det nü, men ikke med den første.
      Lykke til med deg.
      Herlig bilder. Fikk lyst til ĂĽ dra en tur ute:)

    3. Da jeg var singel sĂĽ storkoste jeg meg med det, og det gjør jeg i forhold ogsĂĽ. Ulempen med forhold er at det er flere hensyn og ta, ulempen med ĂĽ vĂŚre singel er hvis det kommer en pandemi – altsĂĽ jeg klarer ikke forestille meg noe verre enn ĂĽ mĂĽtte sittet her alene i to ĂĽr. To uker hadde gĂĽtt lett, to mĂĽneder hadde gĂĽtt greit. Søren jeg har sympati med de som sitter alene, og jeg er sĂĽ glad for at jeg ikke er det. Vet ikke om singelfestival er tingen, men det skulle vĂŚrt gjort mer iht tiltak mot ensomheten 🥰

      1. Jeg er enig med deg ang dette med tiltak for ensomheten… alt for mange sitter med en uønsket ensomhet <3

        Det er godt ĂĽ vĂŚre to!

    4. Jeg har vært heldig og sluppet å være singel så lenge. Nesten litt for lite 😉 Nei, det er godt å være to, og samtidig så er jeg veldig glad i alenetid, så den nyter jeg til fulle når jeg har den.
      Og det som gjør det sü godt ü vÌre alene, er vel at jeg vet at det kun er for noen timer om gangen. Og snart blir det ikke mye av det, nür mannen gür av med AFP.
      At det ikke er lett ĂĽ finne en partner nĂĽr man har vĂŚrt alene en stund, kan jeg forstĂĽ. Godt ĂĽ se bilder av dere to <3

    5. Jeg var singel i 8 år for noen år tilbake, da var det mye som skulle til før jeg gikk inn i nytt forhold, heldigvis gjorde jeg det da. Trives aller best i forhold❤

      1. Ja jeg har vĂŚrt singel alt for lenge – og fant ut at nĂĽr jeg gjekk ut av forholdet jeg hadde vĂŚrt i ville jeg ta ansvaret for gutta uten at andre kom inn i bildet… man har ingen garanti – og jeg sĂĽ andre forhold gĂĽ fløyten hele tiden. Jeg ville ikke at barna mine skulle bli kjent med en person ogsĂĽ kanskje forsvant personen… Jeg blei sterk i meg selv og egentlig kanskje alt for sterk og selvstendig? Om det gĂĽr… I allefall trengte jeg plutselig ikke noen mann i livet… men har hatt et par forhold FØR jeg traff C. Og for ĂĽ si det slik; C har vĂŚrt tĂĽlmodigheten selv mens jeg har kjempet med meg selv 🙂

    6. Jeg har blitt sĂĽ sĂŚr, at jeg tror det skal veldig mye til at jeg ikke blir single resten av livet. For noen ĂĽr siden følte jeg at jeg hadde “dĂĽrlig tid”, og at jeg mĂĽtte skynde meg før det var “for sent”. NĂĽ ser jeg veldig mange fordeler ved ĂĽ vĂŚre en godt voksen, single dame. Sjansene for at jeg treffer en det blir en slik type kjemi med, er nok ganske smĂĽ. Kanskje mest fordi jeg har blitt sĂĽ redd for ĂĽ bli “sittende fast” i noe som slett ikke føles ok for meg. Jeg tror absolutt at det er mulig for noen ĂĽ fĂĽ det bra med en ny kjĂŚreste, sjøl om man har passert 50 og vel sĂĽ det. Jeg ser jo at du har det fint nĂĽ! 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Ja det er dette med ĂĽ oppdage det, og SE. Jeg hadde vel egentlig innfunnet meg med at jeg ville bli alene resten av livet, men sĂĽ fikk jeg øynene opp for C etter to ĂĽr til og fra… Det stod mye pĂĽ meg for ĂĽ si det slik. 😀

    7. SĂĽ sant, sĂĽ sant… det er den balansen da – og ĂĽ finne en annen som trenger samme balansen i livet! Jeg trives nĂĽ helt utmerket aleine, og har ingen ønsker om ĂĽ treffe noen! Det er egentlig greit ĂĽ ha skjønt det…..! Klemmer <3

      1. Ikke sant 😀 Jeg også skjønte det helt til jeg så C på ordentlig 🙂 Da var det godt å være to <3 klem

    8. Jeg er singel, og selv om jeg har det greit med meg selv – fordrar ikke ĂĽ vĂŚre aleina. Men ĂĽ finne den “rette”..? Noper, der har nok jeg gitt opp.. Derfor er det sĂĽ utrulig godt ĂĽ se nĂĽr folk fĂĽr det til ĂĽ fungere – sĂĽnn som deg og kjĂŚresten <3 Da blir jeg glad =)

      1. 😀 Tusen takk gode du 🙂 Jeg hadde egentlig innfunnet meg med at jeg nok kom til ĂĽ vĂŚre alene resten av livet, og det gjorde meg ingenting… Men sĂĽ ga aldri C helt opp da vettu – ogsĂĽ plutselig SÅ jeg C 🙂 Det er noe med ĂĽ SE personen som stĂĽr der foran deg 🙂 En dag kanskje du treffer en kjekke kar <3 klem

    9. Så flotte bilder😍 ja mye vind her også, måtte ut med hunden midt på natten i full snøstorm, det var ikke bare enkelt for han å gå på do da😅🙈.

      1. Nei huffa meg – snøstorm og midt pĂĽ natten…. 🙁 Godt det er over for denne gangen ! lag deg en fin tirsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg