tankespinn inn i dagen…sp

 

God morgen Norge!

 

 

Heia SP!
Eller?
Og jeg er jo for at ulven skal leve… eller?
Joda, jeg vil at ulven skal leve, heller enn at den skal utryddes..
Men den balansen er ikke enkel.. og uansett heier jeg på SP

Senterpartiet!

Stans sentraliseringen!
Bruk av norsk natur og ressurser!
Ren og trygg mat  = norske bønder  – det må være lønnsomt å være bonde!
Kreativitet i Norge – jobbene må bestå i Norge – bedrifter må ikke flagges ut!

Bare tanker og meninger fra mitt ståsted her i livet 🙂

Det finnes mange gode partier der ute… men for min del har jeg sansen for SP 🙂

 

 

Plass nr. 50  =  ELISEAMANDA

 

Plass nr. 71  =  GRYHENRIKSEN

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

 

#lagdegenfindag #tankespinninnidagen #bloggeretopphundre #plassnummer71  #plassnummer50 #topplisten #blogglistentopphundre #blogglisten #bloggere

6 kommentarer
      1. hihihi jeg er heller ikke MYE opptatt av politikk – men jeg er litt opptatt av at BONDEN må bestå – og at forretninger ikke på GLAGGES UT AV NORGE… og at ikke alt trenger å sentraliseres… for da forsvinner bygdene og med de den norske gode maten og de dyktige bøndene.

    1. Det er så viktig at folk gjør seg opp en mening, for ikke glemme å respektere andres, om de så er stikk i strid med ens egne 🙂

      Ble veldig nysgjerrig på den greia med linkingen til nr 50 & 71 på topplisten (hvilket brått viste seg å være meg i dag, så takker så mye for den (hehe))

      1. Ja ikke sant 🙂 Om vim har egne meninger og ikke presser de på andre – men liksom kan nevne de og snakke om de og akseptere at andre også har andre meninger og synspunkt. Sånn er det bare 🙂 hihihi ja den linkingen… prøver å framsnakke og tipse om andre blogger i dette tankespinnet 🙂 Og i går var du der 🙂 Bare hyggelig 🙂 lag deg en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg