tankespinn inn i dagen… tusen takk..

 

God morgen Norge!

 

Ny dag og nye muligheter….
Det er søndag  9.mai.. og fortsatt gür det alt for fort!!!
Men man kan ikke si: Stopp hjulet, jeg vil av!
For jeg vil ikke av.
Jeg vil vÌre her,  og vÌre med!
Hver dag og hver time pü døgnet.
Mitt liv – mine øyeblikk – mine dager.
Og du med dine…
Gode og dårlige – vi står i de som de kommer.

OgsĂĽ vil jeg gjerne sie; TUSEN TAKK!
Tusen takk til deg som er innom her og leser.
Tusen takk til deg som sveiper igjennom, og til deg som legger igjen et smil eller en kommentar.
Man blir jo glad når man SER at noen er innom og leser ens blogg 😀

Jeg hadde ikke vĂŚrt inne pĂĽ topphundre-listen om det ikke var for DEG.

 

TUSEN TAKK!!!

 

 

 

 

 

Plass nr.  50  =  INGRID AGUILUZ

 

Plass nr.  71  =  GERIATRIKS

 

Plass nr.  97  =  INGRIDS MIRAKLER

 

 

STÅ DEG VEL

 

 

 

#tankespinninnidagen #stüdegvel #tusentakk #tidenflyr #mai #plassnummer97 #plassnummer51 #plassnummer 71  #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #topplisten #bloggtoppen #toppbloggere

6 kommentarer
      1. Hei pĂĽ deg, Frodith! Tusen takk! Og i like sĂĽ 🙂 Ja her blir det tur med hunden og en etterlengtet Yogatime klokka 12.15 🙂 Er fortsatt ikke flink ĂĽ trene hjemme… selv om jeg prøver og har mitt eget treningsopplegg 😀 SĂĽ av og til er jeg pĂĽ Yoga hos gode instruktører – og i dag blir det en slik god time 🙂 klem

    1. Kos deg med søndagen! Her har jeg en del oppgaver hos mamma <3 jeg har egentlig to hus å stelle vet du 🙂 mamma må klippe seg også. Så jeg ordner det også i dag tenker jeg. Viktig å hjelpe hvert andre her i verden.
      Klem…

      1. Det er viktig ĂĽ hjelpe hverandre <3 Du er flink Solveig…. altsĂĽ i rette forstand at du stiller opp <3 Men du mĂĽ passe pĂĽ deg selv ogsĂĽ opp i alt <3 Støttekontakt og hjemmehjelp… men de gjør ikke all verden uansett 🙂 Vi vil hjelpe sĂĽ godt vi kan.
        Man stiller opp der man kan – men jeg ser at jeg ikke klarer to husholdninger rett og slett, sĂĽ den dagen mamma ikke klarer ordne i huset, tror jeg hun mĂĽ fĂĽ hjemmehjelp. Men jeg som deg, stiller opp og støtter og hjelper og kjører og ordner <3 Mammaene vĂĽre <3

      1. Tusen takk 🙂 Og jeg er alltid innom deg <3 En blogg og ei dame jeg liker veldig godt 🙂 Samme interesser og tanker <3 klem og gode ønsker

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg