tankespinn inn i dagen…vakker som pokker…

 

God morgen Norge!

Ser den vanlige mann i gata på kvinnen som flott og moden?
Som de sa her på God morgen Norge i dag…
At det er DET synet de fleste menn har om godt modne damer..
De som har kommet i overgangsalder – levd liv osv…
Modne og vakre

Også er det vi selv som ser på oss med argusøyne og IKKE ser det som menn ser – den flotte modne damen.

Er vi så selvdømmende… selvkritiske..
vi tror at modne menn – menn generelt vil ha den yngre spenstige kvinnen – klippet ut av et moteblad…
Og det gjør oss usikre på oss selv
At vi ikke er “bra nok” plutselig – når vi kommer i en viss alder…
Modne og erfarne på det meste…
Og ikke ser oss selv for det vi er; vakre

Vi tenker oss selv ned?

Eller ser vi på oss selv som vakre modne kvinner midt i livet – attraktive som pokker!

🧡

 

DAGENS BLOGGERE:

Plass nr. 40 = FOTAVTRYKKET
Plass nr. 62 = KJEFTSMELLAS
Plass nr. 88 = LENEELISABETH

 

 

STÅ DEG VEL INN I DEN NYE DAGEN

 

🌼

Grip om den med alt du kan
Gi dagen ditt smil og med hevet hode seiler vi frem!
Bra nok!

Du er vakker

🍁🌼🍁

#tankespinninnidagen #vakkersompokker

8 kommentarer
    1. god morgen ,nå har vi ikke parabool og tv 2 lenger ,vi sa opp da vi skulle få fiber i juli ,men i går først ute fikk naboen sin fiber så det er et håp dei kommande dagane att vi også får da får jeg tv2 tilbake gjennom fiber håper eg :=) men jeg har alltid syntes att den godt voksne kvinnen er vakker ,mange ennå flottere enn dei var som ung

    2. Noen synes nok vi modne kvinner er vakre også. Mannen min sier nå det til meg ihvertfall, og det er godt å høre når jeg selv føler meg lite vakler 😄🥰

    3. Hihi, de fleste av oss tenker oss nok ned….. jeg føler meg jo ikke attraktiv som pokker akkurat….. 🙂 kanskje bør vi slå et slag for bedre selvfølelse???? <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg