tankespinn og tiden flyr……….

1 Juni 2020

 

Hva skjera baghera…………..?
Så er det skifte av måned igjen, og vi skriver 1. juni.
Tenk på det da………..
Hvor fort går ikke tiden?

Jeg får litt hakeslepp av hvor fort den egentlig går……….

Måtte til med et tilbakeblikk på årene som har gått – og hva jeg har postet akkurat denne datoen på bloggen:

 

1 Juni 2015

 

1 Juni 2016

 

1 Juni 2017

 

1 Juni 2017

 

1 Juni 2018

 

1 Juni 2018

 

1 Juni 2019

 

1 Juni 2019

 

1 Juni 2019

 

 

Man kan si det har vært så forskjellig denne datoen i årene som har gått – og jeg kom på at jeg har vært på blogg i hele FEM år nå i slutten på mai 🙂
SÅ fort går tiden……………

 

 

#1juni #tilbakeblikk #bloggblikk #tilbakeblikkpåblogg #juni #minner

4 kommentarer
    1. Ja det kan du si,, får liste meg inn senere å se på alle “årringene”. Tida flyr… ikke lett å henge med i svingene… 🙂 Ha en vakker dag 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg