torsdagen og over i fredag den 13

Torsdagen føyk avsted med vinden
Regnet rant i strie strømmer og vinden blåste så det pisket sidelengs
Et lite hull av opplett torsdagen,
på tur til Osnessanden
med paraply

En liten tur,
bare for å lufte hodet litt


Noen måtte kanskje løpe i full fart,
og mistet sin rosa lille sandal


Leppestiften er som regel på –
om det er tur eller annet 😀


Det er bare å danse med….
Været kan vi ikke gjøre noe med

Høsten siger på – og vi siger med

 

Fredag den 13. og ettermiddagen har seget på
Det var lys i sikte til morgenen
Med 6 grader pluss her oppe på toppen ved Gamleeidet – kjennes det at det er vèr-forandring
Men det er godt
Jeg synes det er godt
Kroppen min tåler bedre om det blir litt stabil kulde
Så får vi se da 🙂
Jeg elsker å gå barbeint året rundt – og nå er tøflene jeg kan smette føtten inn i, kommet frem igjen
Jepsipepsi!


Vinden har laget store bølger langs kysten her,
og i dag var det mange surfere på Flø


Dette lille fjøset – vårfjøs eller hva det har vært –
like fotogent og lekkert hver en eneste gang jeg kommer ut hit

Det er så godt å gå en tur her ute på vakre Flø

 

Fredag den 13, 
2017 ser du her

 

God fredag
og
god helg til deg
der ute

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg