trening – fysisk og psykisk helse

 

Jeg var sĂ„ godt i gang pĂ„ Aktiv treningssenter – med tre ganger i uken.
Bodybalance – Kraft-yoga og Spinning.

Skulderen min var MYE bedre etter Ă„ ha komt inn i et treningsopplegg igjen.
Sirkulasjon er alfa og omega i betente omrÄder

..

SĂ„ stopper alt opp – formen stopper opp – alt er pĂ„ pause.
Jeg er IKKE flink til hjemmetrening  men nÄ mÄ jeg selv ta rev i seilene.
Det er ikke nok med en tur ut – uansett hvor langt man gĂ„r.
Her er det snakk om Ă„ styrke alle muskelgrupper – og da mĂ„ man trene pĂ„ annet vis.

NÄ har jeg googlet litt og funnet programmer pÄ youTube og jeg har bedt instruktÞrene pÄ Aktiv om Ä kanskje legge ut motiverende treningssnutter pÄ nettet.
For jeg trenger noen som pusher meg!
Men, nÄ mÄ jeg ogsÄ pushe meg selv.

Og etter 14 dagers stillhet – tok jeg en liten Ăžkt i gĂ„r, og jammen kjente jeg at magemuskler og armer og lĂ„r – ja alt – hadde hatt en god pause.
Muskler er jo ferskvare – sĂ„ her mĂ„ jeg bare trĂ„ til igjen.
OgsĂ„ fordi skulderen har begynt Ă„ murre litt igjen – og det er ikke noe morsomt Ă„ kjenne pĂ„.
Nei – her er det trening i fokus – hjemme i stua 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ei god þkt BODYBALANCE i kveld 🙂

PHU!

 

#musklererferskvare #trening #aktivitet #sirkulasjon #treningsglede #fysiskogpsykiskhelse #styrketrening #mestringsfĂžlelse #motivering #bodybalance #hjemmetrening #motivasjon

12 kommentarer

Siste innlegg