ukens spørsmĂĽl…frydenlundfesten og litt tøff..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund har jeg sett en vakker soloppgang, fortĂŚrt frukost og nyter kaffe, med God morgen Norge som surrer fra TV.
Nakken er fortsatt stiv, hodepinen ikke langt unna, og formen er elendig…
SĂĽnn litt dĂĽrligere enn ellers liksom.
Men, sånn er det å være kroniker….
Ikke mye ü gjøre med kan man si, uten om ü roe ned.
Så da prøver jeg det; å roe ned 🙂

 

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

Plass nr. 25 = ADALSJENTA/ANN HELEN NYGÅRD
Ukens spørsmål….. samme innlegg som i går…

 

 

Plass nr. 55 = ISELIN GUTTORMSEN
Frydenlundfesten.
Gammelt nytt fra august…

 

og

 

Plass nr. 100 = LENE ELISABETH
Noen ganger skulle jeg ønske jeg var litt tøff…

 

 

I går er fortid i dag er nåtid…

Det er lenge siden jeg har vært på en fet det var HÆLA I TAKET…….

Ja å pusse opp… det å våge med farger.
Det eneste jeg har våget – som var ganske vågalt – var å få RØDT kjøkken – altså røde vegger.
Og det må jeg si, det gir meg energi hver eneste dag 🙂
Så EN fargeklatt i huset er kanskje lurt å ha 🙂

 

 

 

#blogg #bloggere #bloggeretopphundre #bloggtoppen #blogglistentopphundre #blogglisten

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg