1 plassen tar kjerringtanker og 2 plassen tar jeg

 

 

SUKKERSØTT

Annarasmussen – og jeg får en slik “sukkerspinn”-følelse 🙂
Og det er ikke kritikk…..
Bare at det var en følelse 🙂

Det perfekte bursdagslag – pynting av hus og familie fra topp til tå.

Ligner ikke på noe av det jeg satte igang for mine da de feiret sine bursdager.

Men tidene forandrer seg 🙂

Jeg for min del føler jeg lever i en annen verden.

Både aldersmessig og husmessig.

Men slik er det.

Men vi liker å blogge!
Dele av vårt liv 🙂

De unge i dag har en helt annen livsstil enn det jeg/vi hadde.

De er mere opptatt av det ytre i dag – tror jeg………….

Jeg har nettopp pusset opp stuen min.
Og den blei akkurat slik JEG ville ha den.

Taklamper kommer til høsten – foreløpig blei jeg “bankorotto” av stua – men er superglad – og elsker den.
Nye vinduer, nye dører, nye vegger og nytt gulv!

Fin familie – Annarasmussen – en glad gjeng som vil bli en stor familie.

Jeg ser at jeg tror vi har samme gulvet i stua!

Jepsipepsi!

Kanskje kommenterer jeg en annen dag på topplistens plass nr 2……………
Bare lar tankene spinne rundt deler av vedkommende sitt innlegg….
Eller bare nevner det så vidt..

Kanskje gjør jeg som kjerringtanker – lar det bli fast?
Det er litt interessant å se hva det er som foregår der oppe.
Hva det er som gjør at de TOPPER listen.

Vi som henger så vidt over streken – over 100 merket – hvem er det som leser bloggene…..
Hvem er det som leser min og din blogg?

Hva fenger?

Vi over femti……….. er vi interessante?
Vår livserfaring……

Tja – vi får se!

Ha en fin dag!

 

 

#plassnr2  #topplista #bloggere #hvafenger

12 kommentarer
    1. Hei Mette,
      Jeg leser bloggen din ofte og nyter bildene dine😊. Blogger ikke selv, og kommenterer ikke ofte.
      Følger noen flere, blant annet Kokken og kjerringa, Frodith og Karidansen og noen til. Av de på toppen er det bare kokken som fenger meg.
      Og ja, jeg er over 50.
      Ha en flott dag😊
      Elisabeth

      1. HEI! Og tusen takk Elisabeth! Hyggelig at du leser bloggen min 😀 Setter pris på det 🙂 Man blir jo nysgjerrig av og til – på hvem det er som leser 🙂

        Ønsker deg en flott dag!

      1. Ja nei…… du er først 🙂 Jeg sniker meg inn på ideen din og av nysgjerrighet på disse toppbloggerne så synes jeg ideen din er ganske flott 🙂 Og det var jo litt fint når du tar toppen – så tar jeg det under – 2 og 3 og 4 kanskje 😀 Morsomt!

    2. JEG leser i alle fall din blogg 🙂 Og ikke de der oppe, eller noen. Jeg liker Martinehalvs, og en og annen annen. Litt Kokkejævel innimellom,men ikke fast. Jeg liker de jeg blir kjent med, som jeg “prater” med. Få av de der oppe som “prater” 🙂

      1. Ja ikke sant! Denne praten oss imellom er jo så herlig 😀 Nei dette blir interessant…… jeg er litt nysgjerrig på disse på toppen. For jeg har aldri lest bloggene der. Så nå skal jeg ta fatt i nr 2 og kanskje nr 3 og 4……. hehehehe

    3. Svært sjelden jeg leser de på toppen. Sraad av og til en sjelden gang. Og kokken et par ganger. Men ikke noe fast.
      Liker best de lenger nede på lista, de som blogger om ting som jeg relaterer meg til. De som er på min alder eller deromkring. Din blogg er en av mine favoritter, som jeg er innom så og si hver dag. Men ikke hver dag jeg kommenterer. Jeg liker det voksne og jordnære ♥
      Synes det er kjekt å lese Kjerringtanker og hennes copycats av de på toppen. Så skal nok følge med på deg også hvis du fortsetter med det 🙂
      Klem

    4. Smetter innom deg og bloggen for det aller meste 🙂 Utrolig artig å se at du er fast inne på topp 100 ,, og skulle helt sikkert vært enda høyere. 🙂 Jeg tror jeg knapt har vært innom noen på toppen. Jeg har ingen andre ambisjoner enn at det er artig å smette inn litt “oppi der”. Men det er ikke lett.. selv når man føler at man har laget et brukbart innlegg 🙂 Lykke til.. og stua de ble flott 😀

      1. Ikke sant……… det er morsomt å være blant 100 liksom 🙂 Jeg har ikke fokusert på de på toppen – og ikke lest heller – men når kjerringtanker har dratt inn innleggene sine på den vinklingen syntes jeg det var litt morsomt 🙂 Vi får se hva som skjer 😀 Jeg er glad i de bloggene jeg kan relatere meg til – og din er en av de 😀 Vi er godt voksne 🙂 klem

    5. Hmmm… ja, alt er litt mer sånn fancy nå – skal være så perfekt…. ungane skal passe til interiøret som skal passe til mammas kjole som selvfølgelig er siste skrik på motefronten….. men likt gulv er jo bra da…… nei, hvem leser bloggene våre? Aner ikke, men jeg er glad de gjør det! Gode klemmer for et morsomt innlegg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg