Storevarden 431 moh.

NÄr kroppen er litt stiv og vond, mÄ jeg rÞre pÄ meg.
Da blir det fjelltur. Men hvor skulle jeg gĂ„? Det var litt ubestemmelig hele vĂŠret – litt sol – lit regn – litt sol.

Men sÄ ble det veldig fint ute, og jeg tenkte at i dag bir det Storevarden. Og kanskje jeg kunne gÄ en runde og slippe gÄ samme veien tilbake.

 


Her er jeg pĂ„ vei, og det ble et skyggebilde i solen 🙂 


Dette er veien som fĂžrer til vakker sandstrand og flotte fjellturer. Mulevikvegen.


Jeg har tatt av fra veien og begynner gĂ„ mot fjellet – NerlandsĂžyfjellet.


MĂ„ gĂ„ forbi dette vannet – og det fryser til IS om vinteren og vi kan gĂ„ pĂ„ skĂžyter her da 🙂
 


PĂ„ stien er det fine farger – og innimellom kratt dukker blĂ„klokker frem 🙂


Fantastiske skyer pĂ„ himmelen – og spissen ut mot havet til hĂžyre er Muletua i kvalsvika.


Oppe pÄ Storevarden begynte det Ä regne, sÄ da spiste jeg litt frukt, ventet litt, og gjekk samme veien ned igjen. Det var opplett til jeg kom meg hjem. Siden har det bÞttet ned med smÄ pauser innimellom.
 

Det gjorde godt med en tur. Ha en fortsatt fin lþrdag der du er 🙂

 

 

 

 

#fjelltur #lĂžrdag #storevarden #natur #turglede #regniluften #selfie

18 kommentarer

Siste innlegg