God fredagskveld :-)

Hei!

I dag har det vĂŠrt litt av en dag.

Mr Sniff sover mye inne nÄ, sÄ han kom og mjauet og sa fra at han mÄtte ut rundt 0500 i dag tidlig. Min klokke stod pÄ alarm kl. 0700.

Stod opp tidlig tidlig for Ă„ gjĂžre meg klar til Ă„ reise inn og fĂ„ fĂžrste del av eksamensoppgaven. Denne dagen skulle vi fĂ„ navnet pĂ„ den brukeren vi skal ha nĂ„r vi skal opp til praktisk prĂžve neste uke. Det vil si at i dag mĂ„tte vi skrive en “pleieplan” for et morgenstell pĂ„ sykehjem, for vedkommende navn – og den skal gjennomfĂžres neste uke. Vi hadde fra 09.30 til 17.00 i dag, Ă„ komme frem til en fornuftig pleieplan med vedlegg og greier.

Det er greit nÄr vi er flere og kan snakke med hverandre pÄ tlf eller FB og tipse hverandre. Mye diagnoser og det var ikke helt enkelt

 Men jeg fikk levert min oppgave ca 14.00 via nettet, og dro deretter ned til min mor og spiste rester av gÄrsdagens ball.

Var steintrett etter middagen og dro hjem for Ă„ stupe rett i sofamodus – da tlf ringte. Mamma hadde blitt dĂ„rlig. SĂ„ var det Ă„ hive seg i bilen og kjĂžre ned og se hva som stod pĂ„. Ja, ok. Hun var dĂ„rlig.
Ringte legevakta og vi fikk komme inn med en gang. Hjerteflimmer


..  jeg har jo sittet og lest og skrevet om bl.a. hjerteflimmer i dag


..

Mamma ble sendt med ambulanse til Volda sykehus – og der har jeg vért resten av ettermiddag/kveld. Hun er overflyttet til medisinsk avdeling for videre utredning.  

Kom hjem for litt siden og var sÄ sugen pÄ noe godt at jeg spiste en hel RITZ kjekspakke med forskjellige kremoster til. (jeg klarer det)

NÄ skal jeg snart hoppe til kÞys. SÄnne dager er ikke sÄ morsomme. Akkurat 4 mnd siden pappa dÞde, i dag. Hadde hÄpet Ä slippe sykehus litt lengre enn 4 mnd
.. men det kan vi ikke bestemme over
.. vi mÄ ta det som kommer <3

Ønsker dere alle en fortsatt god fredags kveld!!!


 

 

 

 

#fredag

16 kommentarer

Siste innlegg