Mye pĂ„ en dag ….


Hei og god tirsdag kveld!!

Mr Sniff stod og ventet pÄ Ä fÄ komme inn, i dag tidlig.
Jeg er tidlig oppe, sÄnn rundt 07-07.30 hver dag, og da stÄr pusen pÄ verandaen og skraper i dÞren og vil inn, som regel.
Jepp, sĂ„ kom han seg inn og fikk seg litt mat – ogsĂ„ var det rett i vasken med han. 
Vaske seg og stelle seg litt fÞr han gÄr i kjelleren og legger seg pÄ varmekablene der.


Dette henger i trappen opp mot stuen og kjĂžkkenet, Hele huset mitt er en Ă„pen lĂžsning.
Dette er ord jeg stÄr for og henne jeg fikk det av syntes det passet pÄ giver og mottaker <3
Og det er helt sant det 🙂


SĂ„ var det og komme seg til frisĂžren og der hadde jeg time 10.00
Litt klipp og striping av ettervekst.  😀

 

SÄ hadde jeg date pÄ Madelynn Coffe med mi beste venninne.
Vi spiste god mat og drakk god kaffe og hadde den gode praten som vi begge er sÄ glade i. 
Vi kan snakke om alt – og i dag ble jeg sĂ„ mye klokere etter vĂ„r lunsj.
Det Ă„ kunne snakke om alt, spĂžrre til rĂ„ds og fĂ„ synspunkt og ĂŠrlighet – det er bare gull verdt <3

I lĂžpet av lunsjen kom jeg i snakk med Belinda, som driver Madelynn coffe sammen med sin mann.
Vi gĂ„r i samme kor. Hun lurte pĂ„ om jeg skulle pĂ„ fjellet i dag, og da ville hun vĂŠre med 🙂

SĂ„ da avtalte vi Ă„ mĂžtes 15.30 og ta turen til Muletua.
Belinda har aldri vÊrt der fÞr, sÄ det ble koselig Ä kunne ta henne med dit opp.

 


SĂ„ her er vi!!!

Det regner og blĂ„ser – men hva gjĂžr vel det!
Vi har klĂŠr som tĂ„ler regn – og vi kan skifte til tĂžrre og varme klĂŠr nĂ„r vi kommer hjem.
SĂ„ heldige er vi <3


Fortsatt nydelige farger i fjellet. 
Det regnet mye – men det gjekk greit Ă„ fĂ„ tatt noen bilder imellom regnbyene.


Lys i horisonten.
Vi ser Stadtlandet ute i lyset.


Nydelig lys ute i dag – imellom regnbyene.

 

SÄ var det hjem og tÞrke seg og fÄ pÄ andre klÊr.
Ta en kopp kaffi og se igjennom bildene fra dagen.
For deretter Ä dra pÄ korÞving 19.00.

Alt i alt en innholdsrik herlig dag 🙂

 

Take care der ute!!!

 

#glede #venner #natur #turglede #fjelltur

23 kommentarer
    1. Fin pusegutt…og et herlig skilt! Ja, en mĂ„ friske opp litt hos frisĂžren iblant. Fikk dattera mi til Ă„ klippe av noen hĂ„rfjoner og hjelpe meg med hĂ„rfarging da hun var her. Det “frisĂžrbesĂžket” kostet under 200 kr….(Vanligvis blir det over 1000,-) Friske damer pĂ„ tur, og flotte naturbilder. Likte ekstra godt den Bustehuetua! 😀

    2. karidansen: Ja frisĂžren er ikke billig. Jeg kjĂžpte noe ekstra Ă„ ha i hĂ„ret – og da ble det plutselig 1500,-. Trenger heldigvis ikke sĂ„ mye stĂŠsj i hĂ„ret mitt da jeg er velsignet med krĂžller. Likte ikke krĂžller i yngre alder, men i dag synes jeg det er helt greit med krĂžller 🙂 Det er mange slike bustehuetuer i fjellet og de er virkelig flotte ja 🙂

    3. SĂ„ flott skilt 😀 Det likte jeg og for en dag med masser av innhold. FrisĂžrtimer mĂ„ det vĂŠre minst 10 Ă„r siden jeg har hatt men burde det nok helt klart 🙂 SĂ„ fin du ble 🙂 Og sĂ„ sprek du er 🙂 Ha ei riktig god natt, snart ny dag og nye opplevelser og putte inn. Hva synger du i koret?

    4. Skikkelig innholdsrik dag for deg! SĂ„ moro nĂ„r det skjer sĂ„ mye! PĂ„ fredag er det min frisĂžrdag….. gleder meg, men det er sĂ„ sykt dyrt….. jaja! Lekre bilder forresten….Ha en fin dag! 🙂

    5. Margrethe: Ja slik er det noen dager 🙂

      Du mĂ„ ikke snakke!!! Det er sykt dyrt hos frisĂžren. Jeg klipper det som regel i tuppene og striper ettervekst. I gĂ„r kjĂžpte jeg noe jeg trengte til hĂ„ret. Jeg har krĂžller naturell sĂ„ slipper gjĂžre sĂ„ mye med stĂŠsj og slikt men noe trenger jeg. Det koset meg 1500 til sammen. Men, det er billigere her enn pĂ„ Ăžstlandet 🙂

    6. ladyaugust: Du er heldig som kan styre med hĂ„ret selv eller fĂ„ noen til Ă„ hjelpe deg 🙂 Det er knaldyrt med frisĂžrtime men jeg mĂ„ nok dit hver 6-8 uke og klippe tupper og slikt 🙂 Da slipper jeg ta sšÄ mye hvis jeg gĂ„r sjeldnere 🙂

      Jeg er en 2. Alt 🙂 Men synger den lyseste 2 alt nĂ„r vi er delt opp i hauer og dunger. Vi skal ha en pĂ„ konserten der det er delt inn i to pĂ„ alle stemmer 🙂 8 stemmer!!! Deter bare en linje (takt) men du og du sĂ„ stilig 🙂 GĂžy!

      Ønsker deg en flott onsdag 🙂

    7. Jeg var med i et kor for leenge siden pĂ„ musikklinja men jeg sang ikke fĂžrste halvĂ„ret for jeg sang aldri fĂžr liksom. Det er litt morsomt for i kortet var flere skjitdyktige folk, vokkissen i Violet road, espen lind, keyboardisten i pagans mind, han rockepresten i TromsĂž han Junge og mange flere 🙂 Da jeg begynte Ă„ synge fant han dirigenten ut at jeg var ant, sĂ„ sopran men siden bassgutta sto bak sang jeg likegreit bass hahahaha Kor er GØY kooos deg <3

    8. sÄ flink du er som kommer deg ut pÄ fjellet selv i regnvÊr ,ja vi har gode klÊr som tÄler en stÞyt ,og sÄ e det jo trivelig Ä gÄ tur sammen med noen :)) en koselig dag hadde du ja

    9. birdbay: Åh tusen takk snille du 🙂 Det er bare tuppene som fĂ„r en stuss og litt striper i etterveksten…. men klippper litt ekstra i tuppene noen ganger – og tok litt ekstra nĂ„ 🙂 HĂ„per du ahr en flott dag fortsatt!!

    10. fruensvilje: Tusen takk Connie 🙂 Ja det er ikke hver dag nĂ„r det regner at jeg gĂ„r oppover i fjellet – men nĂ„r jeg har selskap av andre som vil gĂ„, da gĂ„r jeg 🙂

    11. ladyaugust: Oj !!! Du har da sunget med mange dyktige artister du altsĂ„ 🙂 !!! Og jeg tenker du er dyktig ogsĂ„ 🙂 Jeg har ikke fĂ„tt hĂžre noe av bandet ditt….. har vel ikke lett nĂžye nok…. men har du videosnutter her inne??? Du synger alle skalaer du da 😉

      Ja det er GØY Ă„ synge i KOR 😀 !!!!! <3

    12. ladyaugust: Wow! For en herlig video!!! Og jeg likte veldig godt stemmen din nĂ„r du dro pĂ„ og fikk kraft i den. Du har en nydelig stemme og du kommer hĂžyt opp i lyd (sopran) 🙂 Morsomt Ă„ endelig fĂ„ hĂžre og se 🙂 STILIG!!!!! <3

    13. Hahaha tusen takk. <3 Morsomt Ă„ filme til videoen. PĂ„ den knekken hvor jeg synger: God, you know I cried, heaven knows ... oppe pĂ„ den toppen...sto jeg uten sko og prĂžvde Ă„ holde Ăžyekontakt med to droner som filmet og tror du ikke jeg holdt pĂ„ Ă„ falle ned hahaha. DET hadde blitt filmen sin det fliiir 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg