Alltids en tur

Hei og god søndag.

 

Ja det blir alltids en tur.

I dag hadde jeg avtalt ĂĽ gĂĽ tur med mi bestaste venninne, Marie.

VI bestemte at turen gjekk til Hornseten via turstien.

Dagen startet med strülende sol og blü himmel, men skyer kom sigende innover med melding om snø.


Jeg kan liksom ikke la være å knipse i alle retninger når jeg ser motiver 🙂


Vi er kommet opp pü Hornseten og nyter solen og utsikten, før skyene tok overhünd en stund.


Marie blei tørst pü veg ned igjen, og mütte ta noen super av det kalde rennande vannet.

Jeg for min del falt  helt inn i iskunstens verden.

 

 

Her er noe av naturens kunstverk:

 

 

 

 

Ønsker dere alle en fortsatt god søndag.

 

#utetid #dyttno #skritteller #iskunst #venninner #søndag #sol #sunnmøre #alltidsentur

17 kommentarer

Siste innlegg