Challengemissmommy

Da er jeg med på en ny Challenge.

Det er MISSMOMMY som har laget en morsom challenge, og om du vil lese litt mere hva den går ut på, eller bli bedre kjent med henne, så gå inn HER.

 

Dagens første challenge er:

1. Gi et kompliment til en person! Det kan være hva som helst, hvordan som helst. Jeg vil gjerne høre hvordan denne ble utført og evt virkningen av dette.

Min løsning:

Jeg var på Aktivsenteret.
Etter Zumbatimen ville jeg trene litt styrke ute i det store trim-rommet. Jeg så en ung dame som trente, og tenkte….. er det Iveta eller? Men…. hun har rødt hår og denne damen hadde sort hår…… Men hun oppførte seg som henne jeg tenkte på.

Da jeg var ferdig med min økt og gjekk mot garderoben, ser damen jeg tenkte på, på meg og smiler. Og jeg sier ; Åh er det deg, jeg var så usikker pga hårfargen. Kjente deg ikke igjen!!  Kjente henne ikke igjen med sort håår. Hun flirer litt og sier at hun ofte skifter hårfarge/fasong. Det er litt henne. Jeg sier hun er kjempefin, og at alt kler den som er fin fra før 🙂  Hun blir så glad og takker og smiler.

Dette er min Yogainstruktør og hun er veldig koselig. Man føler seg litt sikrere og gladere når man får litt oppmuntring, og hun ble kjempeglad. Så det var mitt kompliment for dagen.

 

 

#challenge #missmommy #blogg #utfordring #nr1 #littavhvert

16 kommentarer

Siste innlegg