overnattingsgjester

Man merker at det er lenge siden man har hatt med en seks-åring å gjøre 😀

Hehehe Ikke noe galt med en seks-åring – for denne gutten er jo helt nydelig.
Men jeg kjenner det er lenge siden jeg har gitt SLIK oppmerksomhet til en liten sjel, siden gutta mine var på den alderen.
Man følger jo sine egne barn på reisen mot voksen, og nå er det voksne, og jeg har ikke hatt små barn å styre med på en stund 😀

Og når eldstegutten har dame med en gutt på 6 år, da blir man litt slik bonus-ekstra-familie.
Og i natt har han overnattet her hos meg.

Badet TO ganger i badekaret (heldigvis har jeg badekar) – og vi har hatt en fin tur til Mulevika mens mammaen og Patrick fikk sove litt ekstra, da de var ute på rangel i natt 🙂

Og når det blir helt stille i huset igjen, går hunden i kjelleren og slokner totalt og mor blir sittende i en stol og sovner ……………
Hunden har jo kjempet om oppmerksomheten i mange timer….
Så hun var totalt utslitt 😀

En herlig tur – varmt og fint ute 🙂

 

 

 

 

#mulevika #søndagstur #fotografering #søndag #badestrand

18 kommentarer

Siste innlegg