familie og venner

SOGNSVANN,
AKER BRYGGE,
OSLO
OG
AURSKOG

 


TIRSDAG

I dag har Laila fri, og vi drar mot byen.
Oslo.

Vi har planen klar, og sikter oss inn på T-bane til Sognsvann.
Ingen av oss har vært der på maaaaaange maaaange år 😀

Laila har jeg kjent siden 1987.
Vi ble vel kanskje kjent på slutten av 1986 men….
1987 var nok året vi blei venninner 🙂
Og kontakten har vi hatt siden !

Det er varmt og fint og vi har med frukt og drikke på turen.

Mye folk er ute og går, jogger og trener aktivt langs runden.


Vi får en kar til å ta bilde av oss 🙂


Veldig fint å gå runden på Sognsvann.

Vi tar T-banen til jernbanetorget og der har jeg ny avtale.
Vi skal treffe min sønn, Robert og dama hans, Sheida 🙂

Og her er vi på Aker brygge og spiser lunsj.

Det er så koselig å møte disse to <3
Stolt mor ja 😀

Så – når maten er fortært, rusler vi en liten runde innom Tjuvholmen.

ONSDAG 
og jeg er i byen igjen og treffer kusinene mine, Irene og Victoria 🙂

Alltid hyggelig å treffe disse to <3
Det er litt regn i dag, så vi sitter på en kafè og spiser litt og prater om alt og ingenting 🙂

Og midt opp i gestikulering og prating gjekk vi oss på bestis-venninna mi hjemmefra, nemlig Marie – som var på tvillingtur med Helga 🙂

Helga, meg og Marie 🙂

TORSDAG
og Laila er ferdig tidlig på jobben og vi er på
Aurskog og slapper av 🙂
Vi nyter solen.
Ligger rett og slett rett ut på hver vår solseng og bare nyter dagen.
Og det var denne dagen jeg fikk lest ferdig boka jeg hadde anbefalt her for litt siden 🙂
Også pynter vi oss og skal på konsert i Aurskog kirke.
Vi bor like ved, så vi har bare gangavstand 😀

Katten, Iris, var veldig fotogen denne dagen 😀


#selfietime


hehehehe  man må jo prøve forskjellige vinkler og slikt…..

Iris var skikkelig selskapssyk rett og slett 🙂

Vi var på Christian Ingebrigtsen-konsert (han i AOne / A1) vet du 😀
Veldig bra da!

#venninner #kusiner #tvillinger #Oslo #selfie #blogg #fotografering #katt #fotoshoot #familie #akerbrygge #sognsvann #utetid #sommerferie

14 kommentarer

Siste innlegg