2. plass 3. plass og 55. plass – reklamer og paradis!

GOD MORGEN !

Det skjer ting pĂ„ toppen av bloggen – og det skjer ting midt pĂ„ 😀

2. plassen gĂ„r til SRAAD ed sitt innlegg fra 21.07.20 – reklame for NELLY med rabattkode
.

3. plassen gĂ„r til ANDREASVEINSDOTTIR  – og henne har jeg vĂŠrt innom av og til – fordi hun har samme hundetype og farger i hunden – som det jeg har 😀
Hun takker nei til studieplass.
Glad hun sþkte uansett – og at hun kom inn.
Kanskje en dag takker hun ja
..

SĂ„ kommer vi til 55. plassen da 🙂
Morsomt det, for der er en blogg som JEG setter stor pris pÄ.

55. plassen gÄr i dag til DEDICAT.
Herlig!
Han er i Lofoten – og pĂ„ Unstad
I et surfeparadis.
Jeg mĂ„ si det ligner litt pĂ„ landskapet rundt her hvor jeg bor – og videre mot Stadtlandet.

Dedicat er en dikter – som jeg kan kjenne meg igjen i – vi har samme interessen for Ă„ dele vĂ„re tanker og sprell.
Han deler vakker natur og livet generelt.
Det er det jeg setter pris pÄ med en blogg; Êrligheten og nÊrheten.Ektheten og morsomheten.

 

Jepsipepsi.
Det var dagens topper og midt pÄ.

Jeg frydet meg litt i dag – var morsomt Ă„ finne noen man har kjennskap til, pĂ„ lista 🙂

Jeg har aldri truffet DEDICAT – men kanskje en dag`?  Hvem vet 🙂

 

 

 

 

#bloggtoppen #2plassen #3plassen #55plassen #blogg #bloggere #femtifemteplassen #andreplassen #tredjeplassen

6 kommentarer
    1. Kjekt det, Ă„ kunne kommentere blogger du har kjennskap til her 🙂
      HĂ„per du fĂ„r treffe Dedicat en gang ja. Dere to har jo felles interesse, og det kunne sikkert kommet mye artig ut av det mĂžtet 🙂 Jeg har truffet ham jeg, og det var veldig hyggelig. Det var jo mange andre ogsĂ„ der da, bloggtreff, veldig minneverdig og kjekt ♄
      Og i det hele, det ER kjekt Ă„ treffe andre bloggere, dem som man er innom og leser, og danner seg et bilde av 🙂
      Klem, og med Ăžnske om en fin dag ♄

    2. Herlig blikk – og sĂ„ gĂžy at Jan var nr 55…….. Han mĂ„ du bare treffe, for han er sĂ„ god som det skinner gjennom pĂ„ bloggen! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg