+4 grader og snø i fjellet

Men, ut på tur og aldri sur!!


En liten luftetur i bygda med kald vind i nakken.

Selv om sola er framme og skinner, er det kaldt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og vi hadde ikke før kommet hjem etter turen, så snødde det ute!

Jaja, man kan ikke øse seg opp for slike filleting heller 😀
ehehehe
Man får jo ikke gjort noe med det uansett 🙂

 

 

Tok lunsj på MADELYNN  i godt lag med Anita i dag.

 

 

#tirsdag
#detsnørute
#kaldtute
#utetid
#bygda
#hundogmenneskepåtur
#natur

8 kommentarer
    1. så vakkre bilder,men kaldt ja,dette ble som hos meg i dag,jeg gikk tur og da jeg kom hjem og inn så kom hagl og sludd :=) no er det godt og varmt for jeg har fyrt i peisen.
      Deilig å spise ute,blir ikke så lett for meg nå som jeg skal gå på lowfoodmap diett,få utesteder som har fri for,på menyen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg