ĂĄ tro pĂĄ seg selv… tankespinn

 

DERE INSPIRERER MEG!

Å blogge gir og tar…..
Jeg gir og tar.
Du gir og tar.
Mottar.

Det er så mange skjebner her inne – og av og til blir jeg så rørt og lei meg over innlegg jeg leser.

NĂĄr mennesker er pĂĄ det mest sĂĄrbare.
Legger ut innlegg der de åpner sitt hjerte – blottlegger sin sjel.
Det er modigt gjort rett og slett!

Mange av mine innlegg baseres pĂĄ ting jeg ser, opplever, har opplevd, leser og det andre har sett og opplevd og gĂĄr igjennom i dagens samfunn.

Vårt tøffe samfunn med alle sine krav.

Hva mener jeg med alle sine krav?

Vet ikke helt…………. men den følelsen av at vi drukner blant alt dette som skal være perfekt.
Perfekt med jobb, venner, familie og utseende.
Penger!
Status!
Og absolutt ikke slite psykisk!

Men finnes vel ikke flere tilfeller enn i dagens samfunn angĂĄende det ĂĄ slite psykisk??

Det å ikke føle seg bra nok.
Ikke stå til kravene……….
Press pĂĄ utdanning.
Press ang ditt/mitt utseende…

MIN generasjon tror jeg ikke er så utsatt for dette presset ( eller jo… kanskje mange av oss ….)
– men dagens unge – jeg bare sier det; fytterakker`n!

At de klarer holde hodet over vannet og svømme fremover – ja det er for meg en gåte i mange tilfeller.

Men så er det slik at de fleste i dag surfer på en nettbølge.

Vi surfer vel alle som en på en nettbølge – men samtidig har vi plantet bena på bakken – noen bedre enn andre – men de er plantet.

Dette med å finne nøkkelen til SIN dør her i livet.

Det er ikke enkelt.
Det finnes så mange nøkler – mange dører.

Jeg har funnet MIN nøkkel til MIN dør.

 

SĂĄ mĂĄ jeg bare fĂĄ si; dere inspirerer meg!

 

Jeg er glad jeg blogger – og får lest så mange flotte innlegg.
Mye latter og morro – men også ren og skjær alvor – livets framside og bakside.

 

Og kanskje klarer vi å støtte hverandre her inne?
GI AV OSS SELV TIL NOEN SOM TRENGER DET?!

 

Sette et merke – gi et smil rett og slett – og vise at vi bryr oss <3

 

 

 

#psykiskhelse #tankespinn #psykiskogfysiskhelse #helse #minhelse #brydeg #minedikt #etdiktomdagen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg