april… snø.. høne?

 

Det er ikke annet å gjøre enn å gripe dagen som den er.
Snøfallet har gitt resultater ute, og om det blir måking er jeg ikke sikker på.
Men turer ut er jeg sikker på at det blir!

 

 

I dag bestemte jeg meg for å nyte dagen så lenge som  mulig, ute!
Med og uten hund 😀

 

 

Ja, det er ikke måte på til snøfall…
Men sola den varmer – og solkremen er på!

 


Er det en påskekylling i bildet?
Eller er det ei høne??
😀
Hva ser du?
Har høna caps på?

 

 

Det er mye og dyp snø for Leia, som får mye snø og snøballer i pelsen sin.
Så en tur med hund og hjem og skifte til ski-utstyr!
Her skal det prøves, koste hva det koste vil.
Ut på langrennski EN gang denne sesongen, før det er for sent 😀

 

 

Jepsipepsi!
Med appelsin i lomma på tur – men appelsina blei med hjem…

 

 

Herlig å rusle avsted på ski!
Men også litt tungt…
Så det blei en liten runde bare for å ha gjort det liksom 😀

 

 

Vel hjemme er det nydelig  å sitte i uthuset på terrassen og nyte sol og appelsin og en kopp te 🙂
Og Leia løper rundt og vil leke i snøen som ligger på terrassen…
En snømann var ikke bra nok og skulle vel ha filmet når hun slo den ned.
Men gjorde ikke det da…
Snømann for fall!

 

 

 

 

 


Her falt den i tre biter – og Leia var fornøyd 😀

Og jeg er også fornøyd!
Med dagen og hele pakka…
Solkrem med faktor 20 har nok hjulpet!

 

#onsdag #snø #hundenLeia #utetid

18 kommentarer

Siste innlegg