avlyser nyttårsfeiringen… 2020 – året jeg forandret verden, litt… og Gro`s vegetarrundstykker…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund har dagen kommet.
Denne siste dagen i året.
Det er mørkt ute, men lyset siger på.

 

I dag er det dyrene sin marerittdag…
Alle rakettene som de har startet oppskytningen av flere dager i forkant.
Reglene sier at det skal skytes opp nyttårsaften mellom 18.00 og 02.00 inn i 1. nyttårsdag…
Men er det noen som bryr seg om det da???

 

I alle tilfelle er det 31. desember 2020 i dag.
Siste dagen i året!

 

I bloggverden ser det slik ut denne dagen:

 

Plass nr. 25 = CATHRINE RUTH
Avlyser nyttårsfeiringen

 

Plass nr. 55 = TILBAKETILLIVET
2020 – Året jeg forandret verden, llitt

 

og

 

Plass nr. 100 = DAMER FOR FAEN
Gro`s vegetarrundstykker

 

 

Jeg skulle ønske rakettene ble avlyst.
De skremmer vettet av dyra…
Nyttårsaften blir ikke avlyst på disse kanter…
Men jeg tenker på de som er rammet av jordraset i Gjerdrum.

 

 

Vi har alle noe vi legger bak oss i året 2020 – på godt og vondt.

 

 

Rundstykker er godt!

 

 

 

#blogg #bloggere #blogglisten #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre

2 kommentarer
    1. lenge siden jeg såg og hørte nyttårsraketter ,er lite eller ingen av dem her i fjorden :=)
      og her i heimen har vi en stille og rolig kveld jeg og mannen ,og det er helt greit :=) rundstykker er godt ja helt klart

      1. Jeg måtte til slutt ta bilen fatt og kjøre en lang tur. Her smalt det i ett sett fra 18.00 og utover. Hunden var livredd…. Ingen som tar hensyn til noen ting….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg