BĂ„din tĂžnnelagra jul pĂ„ Helgeland… hvteboller med tangzhong-metoden.. og bokomtale – jenta i bikuben

Reklame | TV2 god morgen Norge

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

OgsĂ„ sa de det akkurat pĂ„ “God morgen Norge” pĂ„ TV2:
God morgen, klare for en ny dag?

Ja, jeg har jo stĂ„tt opp, og da er jeg klar for den nye dagen da vel 😀
MÞrkt ute, som vanlig pÄ denne tiden av Äret.
2. desember og jeg kjenner varmen som fyller seg rundt meg, julevarmen.
Jeg elsker juletida.
Men jeg savner Oslo!
Savner Ä kunne gÄ gjennom Julemarkedet der, kanskje ta pariserhjulet, og besÞke min yngste sÞnn og kjÊreste.
GÄ og smÄtulle og smÄprate sammen med min gode venninne, Laila, spise noe god mat og bare vÊre sammen.
Det savner jeg veldig, og jeg kjenner tÄrene presser pÄ.
FUCK COVID-19!

Men Ă„ret 2021 gir nytt hĂ„p – og selvfĂžlgelig dagene fremover i desember, gir hĂ„p!

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = LASSEL
BÄdin tÞnnelagra jul pÄ Helgeland

 

Plass nr. 55 = DAMER FOR FAEN
Hveteboller med tangzhong-metoden

 

og

 

Plass nr. 100 = NORAS BOKBLOGG
Bokomtale – Jenta i bikuben

 

 

Øl þl og mere þl


. godt av og til da
..

 

 

Jeg har ikke prþvd tangzhong-metoden

Mulig verdt Ă„ prĂžve – men forelĂžpig holder jeg meg til min egen bollemetode 😀

 

 

Det er flott med alle bokomtaler – bĂ„de for barn – ungdom og voksne.

 

 

 

#fuckcovid19 #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere #blogg #blogglisten

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg