blĂ„sbort-dagen… eller ikke… sĂ„ kom hun

Om det er blÄsbort-dagen, eller ikke
.
det spiller ingen rolle for disse to damene

Ut pÄ tur, aldri sur!
OG
“Livet er best ute”

Margrethe har ankommet casa  Varleitet – bobilen er parkert, med litt hjelp fra C,
middagen er fortĂŠrt og fĂžrste turen er unnagjort
Vi er effektive!

Raspeballen var blþt og god – heldigvis!
Og jeg tror Margrethe likte raspeball 😀
JordbĂŠr fra egen hage og litt is til – sĂ„nn etter middagen,
som dessert – var ikke sĂ„ vĂŠrst heller

 

Det mÄtte bare bli
Hasundhornet
for Ä fÄ utsikt over havlandet
Og en liten svipptur til vakre FlĂž,
bare for Ă„ se litt


Det er jo vakkert her, selv med vind og skyer
Tjohoooo  det blÄser og vi fyker avsted med vinden
Herlig god skravletur – og vi er like interessert i fotografering ute i vĂ„r natur
Margrethe er like sprudlende som jeg husker henne
Og den humoren hun har da – den er bare lekker  đŸ€©đŸ˜


like t-shirt!!  hva skjera baghera???!

 


Myrulla er vakker for tiden

 


Vant til hĂžyder denne dama!


Det har skjedd ting pĂ„ FLØ denne helga, som vi ikke har rukket fatt i fordi vi ikke har vĂŠrt til stedes her – men denne dama rakk vi!

Vinden tar tak, og det blei kaldt mot slutten – vi var fornþyde kan man si, begge damene
Hjem og slappe av etter mye skravl og utetid for oss begge

Tusen takk for turen gode du – og tusen takk for den flotte buketten jeg fikk, da du kom hit

I morgen er det en ny dag med nye turer og muligheter

16 kommentarer

    1. Det har vĂŠrt herlige timer etter at jeg – eller C da – fikk parkert bobilen! Og ja, middagen smakte nydelig, og vi er fortsatt mĂže like altsĂ„, hihi! Turen oppe i fjellet var sĂ„ fin – hĂžres ikke sĂ„nn ut kanskje, men jeg blir helt mĂ„llĂžs av den flotte naturen “din”! Og FlĂž….. hĂ„per vi rekker en tur til dit…! NĂ„ gleder jeg meg bare til i morra – det blir stas! god klem ❀❀

      1. skravla gĂ„r for Ă„ si det slik 🙂 Ny dag og nye muligheter rett og slett! Lag gĂ„… vi griper dagen vi 😀 klems

    2. SÄ herlige damer! Koselig med besÞk fra frÞken Larvik pÄ tur! Moro


      Flotte bilder og nydelig natur og vakker blomsterbukett Et kjempekoselig innlegg Ă„ lese altsĂ„! Gledet meg til dette! đŸ©·
      P.S. Det var skikkelig mat altsÄ!

      1. Tusen takk! Ja det var skikkelig mat hihi et redelig godt mĂ„ltid var det 🙂 Og morsomt at hun ville smake pĂ„ det 🙂 klems

    3. SĂ„ utrolig koselig Ă„ se dere sammen đŸ„°đŸ„° Bittelitt misunnelig i tillegg kjenner jeg, skulle gjerne vĂŠrt der med dere đŸ€©Kos dere masse i morgen ogsĂ„ 🙂

      1. Tusen takk! Ja nĂ„ koser vi oss 🙂 Artig at hun kom susende denne veien – alt klaffer bare ikke vĂŠret 😀 Men det gjĂžr ingenting – vi har klĂŠr til det! klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg