bloggens 2. 3. og 55. plass er i dag:

 

 

LITE SKIFTE I TOPP-SJIKTET.

 

2. plassen er tildelt KOKKEJÆVEL
Ikke alltid, nesten aldri, blir ting slik man hadde tenkt.

Og det er rart at mennesker tar seg til rette og gjør ting fordi at de TROR at det er ok.

 

3. plassen er tildelt ANNA RASMUSSEN
Takker for alle positive tilbakemeldinger etter innlegget der hun fortalte om vektreduksjon.
Hun er inspirert!
Hun kommer inn i alle sine klær igjen og har rene BUTIKKEN i hjemmet sitt nå, med klær hun kan bruke men har uansett funnet gleden i å handle tøy igjen.
Flotte treningstøy på nett – denne herlige nettbutikken – og som også matcher treningstøy for barn…

Det er flott å få tilbake en kropp man har savnet.
Det fikk jeg i fjor – etter min vektreduksjon.
Og det å frotse i klær man plutselig kan gå i som man IKKE kunne gå i før.
Jeg prøver å handle lokalt, for å støtte butikker i nærmiljøet, men det er til tider vanskelig da de ikke har det JEG vil ha. SÅ jeg handler også på nettet.
Det funker det.

 

Og nede på midten varierer det – og det er så herlig!
Ja, og i dag, på 55. plass er det
WENCHE LARSEN som ligger

Fokus på å stå stødig i seg selv.
Heie hverandre frem og feie for egen dør.

Jeg er innom denne bloggen av og til – ja den er ikke ukjent for meg.
Så ta en titt da vel !

 

 

 

 

#bloggerepåtoppen #bloggmidtpå #bloggere #toppbloggen #toppbloggere

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg