dagen i går og tanker..

 

17. mai dagen..
For en dag og for noen farger og for et vær og for et ..
Ja jeg vet ikke hva… for alt var så fantastisk.
Og opp i alt så føyk tankene mine til bloggvennen Eva, som ikke er her lenger.
Stadig kom tankene til henne.
Jeg ventet på svar i Worfeud – for vi spilte der og hadde noen samtaler der og gode ord  i tide og utide. Jeg får ikke noe svar derfra.
Eva var en kløpper og vant for det meste.
Savner svar …
ikke over mangel på svar i WF, men fra selve Eva.
Det var en følelse som steg og sank gjennom dagen i går…
Selv om jeg ikke hadde truffet henne så følte jeg en viss kontakt..
Slik er det med tanker, man klarer ikke børste de vekk, de kommer og går.
Eva

 

 

Stoltheten over flagget vårt – landet vårt – friheten vår –
demokratiet – våre vakre bygder og byer – og tryggheten
Viktigheten i samarbeid – lytte og lære – respektere og akseptere

 

*******

 

Gårsdagen – fra tidlig morgen – frukost – fjelltur til Hasundhornet – rusle i sentrum – grilling på terrassen – båt og båtkonvoi…
Den perfekte dagen

 

 

For meg er bunad i fjellet topp – om vær og vind tillater det 🙂
Så i går var det bunad og dress i fjellheimen

 

En varm dag!

 

 

 

 

 

 

Grilling,
og marsipankake på terrassen 🙂
Ingen champagnefrokost her nei – her velger vi å være kjørbare hele dagen 😀

 

 

 

Båttur og båtkonvoi – og i Herøy hadde de #livemusikk i leinevika 😀
Flott båtkonvoi i Herøy!

 

 


Leia er ikke overstrømmende begeistret på lengre turer…   jaja  vi kosa oss uansett .-D

 

 

Gårsdagen med noen tanker og bilder 🙂

 

#17mai

16 kommentarer
    1. Så fin bildesamling. Du der sittende på tuppen, var jo som det fineste postkort med Norgesreklame.
      Trist å tenke på Eva, der er vi to. Hun var alltid så positiv og oppmuntrende. Vi får ta vare på de gode minnene vi har. Klemsiklem:)

    2. Vakre tanker og bilder i en vakker dag. Så flott å se hvor fint dere hadde det, både til fjells og vanns. Mer vestlandsk kan man vel ikke få det. Det er tungt å tenke på Eva. Jeg fikk jo såvidt lære henne å kjenne på bloggtreffet jeg var på, og har holdt kontakten gjennom bloggen siden. Livet er skjørt og så utrolig uforutsigbart. Og vi blir så små og hjelpesløse når sånt skjer. Gode tanker, klem 🙂

    3. Fine og stemningsfylte bilder fra nasjonaldagen, som viste seg fra sin beste side værmessig. Etter 2 år uten laber feiring så ble det en flott dag i går. Jeg sto i dusjen i går og ble helt overmannet av følelser når jeg tenkte på Eva og tårene bare rant. Sitter med en klump i halsen nå også, etter å ha vært inne på minnesiden hennes. Selv om det gjør vondt så går livet videre, og vi må prøve å gjøre det beste ut av dagene 💖

    4. Kjempefine og nydelige bilder 😊 Rene nasjonalfølelsen av å se på bildene dine. Bunaden din er kjempenydelig 😍

      Kjempetrist med Eva, og hun har satt spor etter seg gjennom bloggen sin og sin positive måte å være på ❤❤❤

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    5. Kjempefine og nydelige bilder 😊 Rene nasjonalfølelsen av å se på bildene dine. Bunaden din er kjempenydelig 😍

      Kjempetrist med Eva, og hun har satt spor etter seg gjennom bloggen sin og sin positive måte å være på ❤❤❤

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    6. Lekre bilder fra feiringen deres! Nydelig vær og fine du! Jeg tenkte også endel på Eva igår (og idag osv osv)…. aldri mer lissom…! Og tenkte på ungane hennes og 17.mai og eksamenstid og ………….. <3<3<3

    7. Ser ut til at dere hadde en herlig dag. 💜Ja, Eva er innom tankene mine stadig vekk. Jeg møtte henne jo flere ganger… Uvirkelig og vemodig. Skjønner det ikke helt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg