det spirer og vokser

Nå spirer solsikkefrøa – og popcorn-frøa 😀

Dette blir spennende og artig fremover
Hva blir det til med det jeg har sĂĽdd??!
😀

 


Og i tomatplantens og paprikaens verden siger det sakte fremover – og de trives ute i vinterhagen


Og jeg har forskjellige typ tomater og husker ikke hva som er hva… men det ser jeg jo når det popper opp tomater i lange baner?!
Og om det blir paprika?!
Spennende!

Har investert i to Rhododendro
Og håper de vokser og glitrer med røde roser etter som tiden går 🙂

 

Og en avlegger biter seg fast og kommer seg opp og frem 😀

 

6 kommentarer
    1. Det er sĂĽ stas med sĂĽing og spiring! Dine tomatplanter er omtrent som mine, ser jeg…. men jeg har fĂĽtt lus pĂĽ to av dem, knurr….. 🙂 Gleder meg til ĂĽ plante dem ut snart altsĂĽ! Rhododendron er fint – jeg har ogsĂĽ lyst pĂĽ noen! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg