dorull-dronninga.. luke 4.. og buskvekst…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund lyser utelysene mot meg i mørket.
Det er stille ute.
Veiene er tørre.
Det er passe kaldt, men ingen minusgrader.
Inne er det stille, uten om “God morgen Norge” som surrer på TV.
Kaffi og havregryn står klart, og fredagen har startet.
Jobbehelg!

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

 

Plass nr. 25 = JANNENORDVANG
Dorull-dronningen

 

 

Plass nr. 55 = ZOETIKWORLD
Luke 4

 

og

 

Plass nr. 100 = MIBA
Buskvekst

 

 

Det er ikke værst å få kalender av kollegaer, ut fra en historie fortalt for en tid siden, også slår de hodene sammen og gir akkurat det som blei kvittet med for litt siden…. dorull-nisser 🙂  En hver dag til julafta!
Jeg har Juleroser-kalender og gir dere flotte tanker, dikt og annet, hver dag frem til jul.
Men julafta er vel janne nordvang sitt juletre komplett – med 24 dorull-nisser 😀
Tanken er jo god!

 

 

Kalendere til jul, de storslagne til de vakreste små.
Det er koselig.
Vakre bilder og gode ord <3
Det varmer inn i mørketida fram mot jul.

 

 

Stangselleri er sunt og godt!

 

 

 

#blogglistentopphundre #blogg #bloggere #bloggeretopphundre #blogglisten

4 kommentarer
      1. Ja det står mye interessant og lærerikt og godt i Juleroser – og det har tatt meg hele året før jeg fant ut jeg skulle åpne boka og lese i den, og derfor blei det min julekalender i år 🙂

    1. Jeg lo så det klukka av dorull-nissekalenderen! Så bra at det er noen som gjør noe så fantastisk for andre…..! Julekalender må til…… og stangselleri?? Vel vel…..😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg