eg tÄler sÄ vel

 

 

 

Eg tÄler sÄ vel mykje smerte for Ä nÄ ein topp.
Eg tÄler sÄ vel at dagar vÊrte dÄrlege.
Eg tÄler sÄ vel at eg brytast ned.
Eg tÄler sÄ vel Ä bryte meg sjÞlv opp igjen.
Eg tĂ„ler sĂ„ vel nedturar – fordi eg kjem meg opp igjen.
Eg tĂ„ler sĂ„ vel kvardagen – for eg har lĂŠrt meg til det.
Eg tĂ„ler sĂ„ mykje – men eg tĂ„ler ikkje din kritikk.

 

Tankespinn  og i fokus er USYNLEG SJUK.

 

Det DU mÄ tÄle kvar dag, men som EG mistenkeleggjer fordi

..
Ja kvifor?

Du marmar og marmar om og om igjen om dette EG IKKJE SER.
VĂŠre seg fysisk eller psykisk.

Er det forbudt Ă„ mestre – vĂŠre glad og positiv – nĂ„r ein har diagnoser monge ikkje forstĂ„r noko av?

Tenkjer eg nokon gong pÄ kor heldig EG er som slepp bruke mine krefter pÄ ein sjukdom?
Tenkjer eg nokon gong pÄ belastninga eg pÄfÞrar eit menneske med mine mistankar og spekulasjonar?

Og i alle dagar – KVIFOR er EG sĂ„ opptatt med det som feilar andre?
Kvifor er eg ikkje glad for at EG stĂ„r der EG stĂ„r, og slepp det eg ikkje veit noko om – og eigentleg IKKJE heller kan sjĂ„?

Du seier det igjen; EG ANAR IKKJE kva det kostar av smerte og innsats- vĂŠre seg Ă„ stĂ„ opp ein dag – gĂ„ turen – bestige den toppen – smile og le – vĂŠre sosial – og for den som er litt i arbeide – Ă„ mĂžte opp pĂ„ arbeide.

Men for ein gevinst det er gong pĂ„ gong – Ă„ mestre!

Ja eg tenkjer mitt; “hahaha eg sĂ„g deg i gĂ„r dĂ„ du sprang som berre det. Ikkje noko som feilar der nei.”

 

Kvifor i det heile tatt tenkjer eg slik?
Kvifor heller ikkje glede meg over kva kvar enkelt kan utrette?

Har EG sĂ„ lite Ă„ bedrive tida mi med – at eg mĂ„ engasjere meg i Ă„ snakke ned dei eg ikkje forstĂ„r
.. som sliter utan at EG ser det?

Du trur ikkje det kan bli nok fokus pÄ USYNLEG SJUK.

Og om EG ikkje forstÄr

 nei
.. kan eg ikkje berre akseptere at vi alle er forskjellige?

VÊr glad for det DU mestrar i kvardagen og bruk din energi pÄ det!

Det er ei stor pĂ„kjenning for mange – dette Ă„ mĂ„tte forsvare seg – forklare kvifor ein ikkje jobbar – kvifor ein “berre” jobbar litt – kvifor ein er pĂ„ behandlingsopphald – kvifor ein ikkje er sosial – kvifor ein ikkje gjer ditt og gjer datt.

Og nĂ„r ein gjer alt det der – ja dĂ„ er faktisk det ogsĂ„ gale.
Unnar eg ikkje ein med ein usynleg sjukdom Ă„ leve?

Livet er ikkje berre Ă„tte til fire – livet er heile dĂžgnet.

Og ikkje alle klarar arbeidslivet lenger – men har nok med Ă„ takle kvardagen.
Livet er meir enn Ä gÄ til arbeidet.

Livet ER heile tida.

  Som sagt fÞr; hundre prosent ansatt i eigen kropp.
Og EG forstÄr det ikkje uansett. Nei



.

men nĂžkkelen er vel Ă„ akseptere at slik er det.

 

 

 

 

#usynlegsjuk #revmatisme #fibromyalgi #me #nrf #mestring #diagnoser

8 kommentarer
    1. Hvem skal leve mitt liv hvis jeg bruker nesten all min tid pÄ Ä vÊre opptatt av hva andre burde? SÞrgelig fort gjort Ä opptre som besserwisser og kritisere/dÞmme.En annen ting er at enkelte som har en del plager, fokuserer enormt mye pÄ det, mens andre knapt nevner vondtene sine. FÞrstnevnte kategori har jeg sjÞl tilhÞrt, men klarte omsider Ä snu pÄ flisa (og fikk det mye bedre).

    2. det er trist att vi med usynlige sjukdommer mÄ leve slik,jeg har jammen hÞrt mitt jeg ogsÄ,heldigvis greioer mange av oss Ä lukke Þrene for vi hvet selv hvordan vi har det,men det er mange som ikke takler att kritikken alle spÞrsmÄla alle blikkene og for noen av dem kan det ende i mer sykdom,depresjon,innestutta og det som verre er,nei en skal ikke kritisere andre og spekulere i hverdagen demmers,en skal respektere ,og hels passe litt bedre pÄ seg selv :=) skulle vÊrt mer fokus pÄ det Ä vÊre usynlig syk pÄ skolen,for jammen er vi mange som sliter

    3. Det er sĂ„ vondt Ă„ lese, fordi jeg vet jo at det dessverre er sĂ„nn det er for veldig mange. Det er den diagnosen legene ikke stiller. Alt det som skjer i andre sine kropper. Der de infame fĂžlelser vokser frem gjennom mistanke, sjalusi og ondsinnet sladder. Den som mĂ„ bĂŠre de tunge og skjulte lidelser, og som mestrer det. Som klarer Ă„ finne en livsform som fungerer om aller best for dem – de fĂ„r denne byrden i tillegg. Og den kan de ikke gjĂžre noe med. Annet enn Ă„ prĂžve Ă„ bĂŠre over med, overse – ja gi faen i. Gode tanker og Ăžnsker for hele livet ditt 🙂 Klem

    4. Ja, folk har mye Ä si likevel og mene om bÄde det ene og det andre uansett hva man gjÞr eller tilstand.
      Kanskje vi mÄ lÊre Ä ikke bry oss.
      Ingen er perpekt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg