egenpleie hud og hÄr

 

Ansikt og hÄr
Styrer jo med det liksom, hver eneste dag
Og nÄ prÞver jeg en hÄrkur fra Jan Thomas
KjÞpt pÄ Cubus
Pluss en ansiktsmaske!

 

SĂ„ fĂ„r vi se da
 men tror det er bra for noe da 😀

Og nĂ„r man har langt hĂ„r,  eller sĂ„nn generelt,  finner man sine produkter đŸ©·

Hos min frisþr SAW kjþper jeg disse produktene,  som funker for meg 👍

Og til ansiktet bruker jeg Loreal sine produkter.  Det er de kremene som tĂ„les av min hud og Ăžyne. Jeg reagerer pĂ„ sĂ„ mye, men har ikke funnet ut spesifikt hva. Men alltid bra nĂ„r man finner de produkter som passer ens hud đŸ€©đŸ˜ƒ

Den foundation-kremen tĂ„ler jeg mindre
 Ăžynene vil renne selv med allergidrĂ„per, men bruker den uansett av og til 😊

Godt Ă„ ha gode produkter 😁

10 kommentarer
    1. HĂžrtes deilig ut med en sĂ„nn egenpleie dag..jeg er absolutt ikke flink til det, altsĂ„. Ja gode produkter er godt Ă„ ha đŸ€©
      Ønsker deg en riktig flottersfin mandag đŸ€— Klemz

      1. Ja du, jeg er slettes ikke flink, men prĂžver – og tar i et tak av og til 😀 Godt Ă„ styre litt med ansiktsmasker og slikt…

    2. Du er sannelig flink til Ă„ ta vare pĂ„ huden og hĂ„ret ditt, og det er jo lurt. 😉 Jeg hĂžrte en gang for mange herrens Ă„r siden at man burde unngĂ„ et stoff som forkortes med SLS i produkter (sodium lauryl sulphate). Er ofte brukt i shampoo og tapetfjerningsmidler…

    3. Jeg har aldri holdt meg til ett hudpleiemerke, men har en forkjérlighet for syreprodukter generelt og serum spesielt 🙂
      – Har ikke prĂžvd hĂ„rprodukter fra Jan-Thomas, men det jeg har prĂžvd av sminke, for ikke snakke om primere har vĂŠrt superbra

      1. Har ikke mye greie pĂ„ absiktsprodukt generelt… og mĂ„tte google Loreal sine produkt og ser de har noe serum…. kanksje jeg skulle prĂžvd det…. nattserum. Har du prĂžvd det?

    4. SĂ„ fint du har funnet produkter som du tĂ„ler😊 jeg bruker produkter uten tilsatt parfyme som er milde mot huden, solkrem bruker jeg Ă„ret rundt😊 og et ansiktsserum fra Origins 💚 đŸ„°

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg