enda et prosjekt!… første bursdag.. og Gro`s eplepletter

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund skinner sola – på vei opp i øst til en blå himmel.
Vind fra nord, og dagen starter som vanlig med God morgen Norge på TV – hund og katt ligger fornøyde etter sin frukost… og jeg sitter med min havregryn-skål og kaffekopp – og nyter den gryende dagen.

 

 

I bloggverden er dagen slik:

 

Plass nr. 25 = AURORA GUDE
Enda et prosjekt!

 

 

Plass nr. 55 = BENEDICTEHAUGAARD
Første bursdag – og et supert gavetips!

 

og

 

Plass nr. 100 = DAMER FOR FAEN
Gro`s eplepletter.

 

 

Å plutselig finne på å skifte farge på en vegg, ja det kan jeg gjøre.
Impulsiv handling og oppussing skjer av og til 😀
Og det er morsomt ĂĽ forandre.
Jeg ser noen vegger i huset mitt… tenker hmmm …
Men foreløpig sitter jeg pü gjerdet og slapper av.
Men det kan vĂŚre at ogsĂĽ jeg tar malerkosten i hĂĽnden og lager en ny koselig vegg med farger.
Men, ikke dette året tror jeg…

 

Den første burdagen til mine barn…
Husker spesielt min eldste sin første bursdag 🙂
Kake med 1 lys pĂĽ <3
Ja, hvor har tiden blitt av……

 

Har aldri laget eplepletter, men de sĂĽ enkle ut ĂĽ lage, og godt ĂĽ ha som dessert en gang.
Kanskje jeg prøver meg på dette en dag 😀

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogg #blogglistentopphundre #bloggere #blogglisten

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg