ettermiddagstur og ĂĄrelang erfaring

Mandag

 

Og det er ettermiddag og hund og menneske rusler i Mulevikvegen og til Mulevika.

Selv den letteste tur er av og til tung………….

Men det er uansett godt å gå tur – ta pauser – vasse litt i havet som siger inn – sola som varmer – kjenne på våren som kommer sigende på – litt hver dag.

Slike dager mĂĄ man bare akseptere at man mĂĄ ta det med ro.
Det er så fort gjort å tømme hele batteriet – men jeg har lært – eller rettere sagt; årelang erfaring.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi kom oss både ned og opp fra Mulevika – og energinivået er labert.
Men det er ikke unormalt – det er bare det skiftende veret som har skylden nå……….
Det er slitsomt men ikke  noe alvorlig – og med litt ekstra smertestillende ordner mye seg.

Det gode er at jeg elsker å være ute og bevege meg, fotografere  – og at jeg rett og slett ikke klarer la være selv om jeg blir sliten 🙂

OgsĂĄ er det sĂĄ flott lys ute nĂĄ!!

 

Tusen takk for at du stikker innom her –
og for at du også av og til legger igjen en kommentar 🙂

 

God kveld til deg!

 

 

 

#mulevika #hobbyfotograf #himmeloghav #hund #utetid #mestringsfølelse #fibromyalgi #liteenergi #mestring #smertemestring #fotoglede #naturbilder #natur #mandag #vasse #ettermiddagstur #godkveld

6 kommentarer
    1. nydelige bilder og en fin tur når energien ikke er fulladet.Er trøtt jeg også i dag og foten spiller ikke helt på lag,ble nok en litt bratt tur i går ,men det er heller ikke farlig tror jeg,håper ikke dette er permanent men att det plutselig blir godt igjen :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg