fĂ„ et bedre liv ved Ă„ slippe ned garden…hveteboller med tangzhong-metoden.. byggrynsgryte bygotto…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund har det blitt mandag.
NĂ„ er det hele TI dager igjen til jul dere!
HĂžrer vinden ute i dag, og det kan sees i mĂžrket at det er overskyet.

 

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = TILBAKETILLIVET
FĂ„ et bedre liv ved Ă„ slippe ned garden

 

Plass nr. 55 = DAMER FOR FAEN
Boller med tangzhong-metoden

 

og

 

Plass nr. 100 = MATVALØRER
Byggrynsgryte, bygotto

 

 

 

Det kan koste mye Ă„ slippe ned garden.
Slippe noen sÄ tett inn pÄ livet at en ikke har kontroll

Men det er ogsÄ viktig av og til, dette Ä slippe inn noen.

 

 

Jeg baker mye jeg, men har ikke prÞvd Tangzhong-metoden ennÄ.
Gjþr liksom et jeg alltid har gjort, baker som jeg har lért 😀

 

 

Byggryn kan brukes til sÄ mangt.

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten #bloggere

2 kommentarer
    1. Jeg skal nok ikke slippe ned garden pĂ„ ei stund! Det er jo ikke sĂ„ lenge siden jeg bare heiv den vekk, men det funka dĂ„rlig…. sĂ„ da blir det Ă„ trĂ„ varsomt….. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg