fargeglede og fargeutfordring

Farge-utfordring
og
fargeglede!

 

Frodith har satt i gang å engasjere igjen –
og nå er vi kommet til 

DAG 6 = LILLA

 

 

Lilla dilla duskemilla……….
Vakker er eg – men ikkje ta på meg – for då stikk eg deg.
Lilla og flott – eit bustete topplåk.
Tistel eg er, og vokser både her og der.
Strekker  meg høgt mot den klare blåe himmel.
Ei torne langs vegen, men også ei urte.
Lilla dilla duskemilla
Veit eg er vakker – men la deg ikkje lure.
Tistel eg er og eg stikke deg kan.

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

 

Og om du klikker i bildet under her, kommer du inn til frodith – og link til ALLE de flotte bloggerne som er med på denne fargegleden

 

 

 

#fargeutfordring #lilla #tistel #bloggere #fargeglede #fargenlilla #minedikt #etdiktomdagen #lillafarge #urteblomst #torne

12 kommentarer

Siste innlegg